Reviews

Hieronder het overzicht van de reacties die wij van klanten hebben mogen ontvangen.

Ronnie uit Middelburg gisteren 8
Sinds 2018 is mijn Mercedes hier in onderhoud. De eerste keer zijn er een aantal zaken niet goed gegaan wat behoorlijk wat irritatie opleverde. Uiteindelijk is dit inorde gemaakt en was benieuwd of mijn volgende onderhoud nu wel goed zou verlopen. Hierbij ging wel alles zoals het hoort en is de service prima verlopen en wordt er ook gehoor gegeven aan de klant. Gelukkig maar anders was ik overgestapt naar Terneuzen.

Enige minpunt is dat je geen gratis vervangend vervoer kan krijgen maar wel evt een huurauto.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Bert uit Hoeven 15 uur geleden 10
Schade is prima gerepareerd en ze hebben alles geregeld met mijn verzekering.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
jacobus uit sluiskil 2 dagen geleden 8
correct
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Jean-Paul uit de Jonge 3 dagen geleden 9
Gastvrij ontvangen en netjes geholpen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Dick uit Kruiningen 4 dagen geleden 6
Gemaild voor een onderhoudsbeurt doorAutomotions die gezien het geringe aantal kilometers niet nodig was. Vooraf had ik al gevraagd of de kalendertijd rekening hield met de door mij afgelegde kilometers.
Als antwoord kreeg ik wanneer ik hier niet voor een beurt kwam mijn pechhulp zou vervallen, Achteraf bleek dit een misverstand te zijn, maar vooraf had ik gevraagd of deze beurt wel nodig was. Uiteindelijk was het niet nodig, Dan denk je mee, word ik verwezen naar de ANWB voor pechhulp.
  • Service:6
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Mike uit Putte 3 dagen geleden 4
2 jaar klant geweest maar niet tevreden over wat je zou mogen verwachten van een Mercedes dealer. betaal liever iets meer voor een vak garage maar had ook bij de locale dealer kunnen binnen stappen. na verkoop auto op zoek gegaan naar een andere dealer.
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Perry uit Terneuzen 5 dagen geleden 10
Vriendelijk en deskundig personeel.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Jan uit Kloosterzande 4 dagen geleden 10
Positief
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Rino uit Heinkenszand 4 dagen geleden 4
Moest 2.5 uur wachten op de 60.000+ km beurt (ik zag in de Me app dat de autodeur pas 1 uur na binnenkomst werd geopend, dus dat zal de extra vertraging wel geweest zijn denk ik? Zou fijn zijn als ze van te voren ff bellen dat het een uurtje uitloopt oid)
Verder had ik in de afspraak al vermeld dat er een dopje kapot was aan de gordel; bij aankomst moest deze echter nog besteld worden! Waarom geef ik.het dan door?
De monteur had ook niet ff de moeite genomen om de afgevallen veiligheidshamer er weer op te monteren. Jammer.
Auto was wel weer lekker gewassen.
  • Service:4
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Anya uit Bergen op Zoom 4 dagen geleden 10
APK keuring is keurig afgewerkt binnen een korte tijd. Wij kregen een fiets te leen om in de stad te gaan winkelen.
De prijs/kwaliteit verhouding verdient een dikke 10.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
haast uit .roosendaal 5 dagen geleden 10
goed service en heel klantvriendelijk
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
piet uit roosndaal 4 dagen geleden 10
div. keren goed en snel geholpen, als het wat langer duurde werd een vervangende auto aangeboden. prime service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
E uit Rhoon 4 dagen geleden 10
Goede service en eerlijke prijs.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Bert uit Middelburg 8 dagen geleden 9
Altijd zeer betrokken
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Roy uit Middelburg 8 dagen geleden 10
Wij zijn blij met onze Mercedes. Wij houden van het comfort, de klasse en uitstraling van dit merk. Wij kiezen bewust voor een MB Occasion in plaats van een nieuwe auto van een ander merk. Die keuze maken wij ook vanwege de uitstekende service door de mannen en vrouwen in de recepties en de werkplaats. Een goed team!

Niet alleen tijdens reguliere onderhoudsbeurten, maar ook op de spaarzame momenten dat er onverwachts een bezoek aan de werkplaats moet worden gebracht. Er wordt dan alles op alles gezet om je mobiel te houden. Dank voor de goede service Automotions Mercedes-Benz Goes!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Franco van den Branden uit Steenbergen 9 dagen geleden 10
uitstekend
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
koos uit bergen op zoom 9 dagen geleden 10
auto 's ochtens thuis opgehaald; in de loop van de ochtend telefonisch contact; auto 's avonds weer thuis gebracht.
Al ruim 25 jaar een perfecte service en vriendelijke, professionele, medewerkers
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Patricia uit Bergen op Zoom 8 dagen geleden 8
Prima service, geheel volgens afspraak uitgevoerd
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Martin uit Schoondijke 10 dagen geleden 10
Relaxte sfeer.
Beetje weinig Mercedes te zien.
Beetje teveel Peugeot.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Gerard uit Hulst 10 dagen geleden 10
Dik tevreden
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Dick van Es uit Terneuzen 10 dagen geleden 10
Zeer klant vriendelijk ,Zeer deskundig en een uitmuntende service.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Grard Frijters uit Halsteren 9 dagen geleden 10
Prima service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Anton uit St Willebrord 9 dagen geleden 10
Gelijk geholpen, top!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Eric Hol uit Fijnaart 9 dagen geleden 10
Fijn om even te kunnen doorwerken terwijl de auto even op de brug staat voor wat ongepland onderhoud.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Jeannine Rombaut uit Koewacht 10 dagen geleden 10
snel sevice
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Adrie uit KAMPERLAND 11 dagen geleden 10
Een goede garage en vakkundig vriendelijk personeel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
J. de Witte uit Goes 10 dagen geleden 10
volgens afspraak
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Theo uit Nispen 11 dagen geleden 9
Prima geregeld
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
F. Klasen uit Sas van Gent 11 dagen geleden 3
Zou na de wzh informatie krijgen over wat er precies gedaan is en hoe nu verder. Heb helemaal niets meer gehoord.
Miskoop van het jaar heb ik gezegd, en nog word je niet serieus genomen.
Auto is al niet goed vanaf de verkoop.
  • Service:4
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Terneuzen
Jos uit Ossendrecht 12 dagen geleden 9
als extra service een leenauto en een gratis wasbeurt
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Johan uit Hulst 11 dagen geleden 10
monteurs zij top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
J.A.J.M. uit Roosendaal 11 dagen geleden 1
een band die ik niet kon oppompen omdat het ventiel te diep zat(was met een tangetje goed te maken) koste eht oppompen waar ik om vroeg me euro86,82.
  • Service:1
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
Edwin uit Roelse 13 dagen geleden 10
Reparatie perfect uitgevoerd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Claes Danny uit Hulst 14 dagen geleden 9
Goed service

Klantvriendelijk
Bij het telefonisch gesprek wist de telefoniste direct alle gegevens van de wagen

Supper
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
N uit Goes 16 dagen geleden 2
Ik nooit meer...
  • Service:2
  • Expertise:2
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Goes
Rien uit 's heer Abtskerke 15 dagen geleden 10
Mijn auto gaf een computer storing aan. Deze is snel door jullie verholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Sjoerd uit Terneuzen 17 dagen geleden 10
Beurt, 4 nieuwe banden, nieuwe remblokken achter en ruitenwissers vervangen, allemaal op 1 dag! En zelfs nog gepoetst en gestofzuigd. Top.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Krijn uit Terneuzen 17 dagen geleden 8
Zie boven
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Ger uit Roosendaal 17 dagen geleden 9
Minpuntje
Afgesproken was dat de kleine beurt 2 uur in beslag zou nemen. Het werd echter ruim 3 uur én er waren geen bijzonderheden.

Pluspuntje

De aardige mensen aan de balie, de kwaliteit van de koffie en de lounge.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Christiaan uit Fijnaart 16 dagen geleden 10
Ik werd erg vriendelijk ontvangen en de service was top, de auto was zelfs gewassen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
JP uit Ouddorp 18 dagen geleden 10
Goed geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Yorick schaeffer uit Zevenbergschenhoek 17 dagen geleden 10
Niks op aan te merken
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Sjoerd uit terneuzen 19 dagen geleden 10
super goed geholpen zoals altijd
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Jacques uit Retranchement 18 dagen geleden 8
Op tijd klaar, alles wat afgesproken ik, is gedaan, prima!

Bij de vraag: prijs/kwaliteit nvt ingevuld, rekening nog niet ontvangen.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Ad uit Zierikzee 18 dagen geleden 9
Goed en vertrouwd
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Zvonimir uit Putte 20 dagen geleden 4
Terugroepactie was ok , maar de vraag voor een offerte voor het herstellen van mijn versnellingsbak die kreeg ik niet (tot 2x toe).
Dat werd de vorige keer vastgesteld .
Hoopte eventueel op een coulance van Mercedes ,maar geen reactie.
Zeer jammer
  • Service:4
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Klaas En Heleen uit Vlaardingen 21 dagen geleden 3
Duidelijke afspraak, nette ontvangst, de update van navigatiesystemen is geregeld.

Onze vraag m.b.t. Hoe in te stellen de hoogte lengte en breedte van de camper zodat we niet vast komen te staan in een tunnel of onder een te lage brug werd niet aangenomen l. Verwezen werd naar boekje op stoel, daar zou het instaan. Dit boekje gaat alleen over de parkeerstandfunktie.

De navigatie is nu zodanig dat wij door geen enkele tunnel meer kunnen rijden volgens Mercedes me (niet de Beneluxtunnel niet de Heinenoord tunnel) .
We hebben afgelopen woensdag met Mercedes me gechat , ook nu weer belofte gehad dat we info gemaild of telefonisch zouden krijgen , maar nog steeds niet.

Kortom ik begin gefrustreerd te geraken!

Vorige prima onderhoudsbeurt gekregen. Maar dit hoort er ook bij.
  • Service:1
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:5
Automotions MB Roosendaal
Dennis Opstal uit Hoogerheide 23 dagen geleden 10
Prima.

Alles goed geregeld. Snel. Eenvoudig. Simpel.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Juliette van Dijk uit Wouw 23 dagen geleden 5
Onze Mercedes A is 4 jaar, 53000 km. Dit jaar moest hij voor het eerst gekeurd worden en een jaarlijkse onderhoudsbeurt hebben.
De rekening van ruim 800 vind ik belachelijk duur, dit weerhoudt mensen er van om naar een officiele dealer te gaan voor onderhoud!!
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Roosendaal
Paul uit Bergen op Zoom 24 dagen geleden 8
Ik kom voor het derde jaar met mijn camper voor APK en reparaties. Dit naar alle tevredenheid. De monteurs zijn aanspreekbaar. Iedereen is behulpzaam. Bij kleine reparaties mag je meekijken.
  • Service:8
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Ad Luitwieler uit Vlissingen 29 dagen geleden 8
zoals ik gewend ben, goed geregeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Jos Dobbelaar uit Gapinge 28 dagen geleden 10
Afspraak op korte termijn.

Duidelijke communicatie over bijkomend werk.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
J.W. van den Akker uit Terneuzen 30 dagen geleden 10
Goede service, klantvriendelijk en kwaliteit
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Henk uit Goes 29 dagen geleden 10
Peter van Eijk heeft terstond nota genomen van het probleem: een kapot deksel van de zekeringskast van mijn SLK. Het onderdeel is direct besteld en via een telefoontje ontving ik 2 dagen later bericht dat het onderdeel binnen was gekomen. Bij aankomst heeft Peter het onderdeel direct in de auto aangebracht. Super behandeling!!Peter is geknipt voor zijn vak.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Belinda uit Oud Gastel 30 dagen geleden 10
De storing aan mijn auto is vakkundig opgelost
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jac. uit Putte een maand geleden 10
Ik ben vanaf mijn tel. aanmelding t/m ophaling van de auto perfekt klantvriendelijk en ook transparant behandeld.

Echte Duitse Verantwoorlijkheid richting de klant zoals ik ook bij mijn wergever Bayer 34 jaar dagdagelijks ondervond.

Met Vr. Gr.
Jac.Meesters.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jan Verbiest uit Dirksland een maand geleden 10
Gastvrije sfeer, uitstekende service.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Gaby Schut uit Steenbergen een maand geleden 8
Netjes geholpen
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
C uit KATS een maand geleden 8
Prettig

Minpuntje was banden spanning na bezoek erg ongelijk kreeg melding tijdens het rijden .
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Victor uit BROUWERSHAVEN een maand geleden 10
goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Hans uit Vlissingen een maand geleden 10
Zoals altijd een vriendelijke behandeling, duidelijke gegevens en afspraken omtrent service en/of reparatie.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Kees uit Goes een maand geleden 10
Afspraak snel gemaakt, vriendelijk te woord gestaan en goede afhandeling. Stond prima leenfiets ter beschikking. Keurig op tijd klaar.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ton uit Etten-leur een maand geleden 10
Goed.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Roosendaal
Theo uit BERGEN OP ZOOM een maand geleden 9
Prima service
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
Guus uit Hulst een maand geleden 5
De onderhoudsbeurt op zich is prima uitgevoerd.
Ook de afhandeling.

Waar ik erg onaangenaam van ben verrast, waren de zeer hoge kosten
voor die grote beurt. 1200.-
Dit bij een kilometerstand van net 27000 km ! De auto is weliswaar 5 jaar oud, maar toch.
De uitleg vooraf, waarom zo duur was er niet.
Ik ben er wel mee akkoord gegaan, maar met een slechte smaak in mijn mond
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:1
Beste Guus,

Bedankt voor je terugkoppeling op onze site.
Het spijt mij dan ook te horen dat je laatste werkplaatsbezoek anders is verlopen dan je van ons gewend bent.

Ik heb dit opgenomen met onze werkplaats en dit zal zeker mee genomen worden in de toekomst als verbeterpunt. Graag zien wij je bij een volgend werkplaatsbezoek weer als tevreden klant bij ons terug.

Met vriendelijke groet,

Marianne
Automotions MB Terneuzen
Rinus uit Krabbendijke een maand geleden 8
Werkplaats receptie is vriendelijk en klantgericht.

Verkopers hebben geen oog voor de klant.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
eduard mieras uit Wemeldinge een maand geleden 10
verliep weer prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Elly Larif uit Woensdrecht een maand geleden 8
Het maken van de afspraak was problematisch en de vriendelijkheid van de medewerkster was absoluut niet conform wat ik gewend was.

Ik stond op het punt om mijn auto, door dat gesprek, ergens anders onder te brengen.

Verder prima service van de werkplaatsafdeling, zij zijn altijd zeer klantvriendelijk. Uiteindelijk is het met de afspraak wel goedgekomen, maar ik had er toch een heel vervelend gevoel bij.

Bovenstaande is de reden van 4*, normaal is het 5*. De klantvriendelijkheid van de afsprakenbalie verdiende een 2*.
  • Service:7
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste mevrouw Larif,

Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site.
Het spijt mij dan ook te horen dat uw laatste afspraak anders is verlopen dan u van ons gewend bent.

Dit zal zeker mee genomen worden in de toekomst als verbeterpunt, graag halen we met alle plezier uw auto in Woensdrecht op.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Goes
Aize uit Zierikzee een maand geleden 10
Ik hou er van de auto bij de merkdealer te laten onderhouden.
En bij Automotions Mercedes-Benz Goes, word ik daarin niet teleur gesteld.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Frank Huijbregts uit Sint Willebrord een maand geleden 10
Zoal boven vermeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Willem uit Vlissingen een maand geleden 10
Het was goed, maar door de coronamaatregelen was ik niet op mijn gemak, ligt niet aan de mensen van Automatons maar aan mijzelf ik behoor tot een risicogroep maar daar heeft het personeel alle begrip voor. Bedankt.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Beste Willem,

Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn te horen dat u zo tevreden over ons bent.

Omdat uw en onze gezondheid vooropstaan volgen wij de adviezen van het RIVM en de overheid en houden we alle ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. We snappen heel goed dat u zich niet op uw gemak voelde vooral omdat u tot een risicogroep behoort, we hebben ook de mogelijkheid uw auto gratis op te halen als u liever niet naar onze werkplaats komt.

We denken graag met u mee als u vragen heeft. Op deze manier kunnen wij u ook nu de service blijven leveren die u van ons gewend bent.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Goes
Natasja Warrens uit Domburg een maand geleden 10
Perfect en snel geregeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Cees uit Bergen op Zoom een maand geleden 8
De terugroepactie van Mercedes is prima begeleid en we kregen de duur van de reparatie een vervangende auto mee
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Martijn uit ovezande een maand geleden 8
Alles is netjes geregeld.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Wanda Zegers uit Terneuzen een maand geleden 10
Goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
C.m. Van der weele uit Colijnsplaat een maand geleden 9
ben gebeld voor afspraak

vervangende auto was prima
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
werner vergouwen uit hoeven een maand geleden 10
Zeer klantvriendelijke, en deskundige vakmensen. Een enorme meerwaarde bij het bezitten / rijden van een Mercedes Benz.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Tineke Hack uit Kruisland een maand geleden 5
Ontvangst door medewerkers is supernetjes. Het is alleen dat wij al geruime tijd op een onderdeel zitten te wachten alvorens deze servicebus gekeurd kon worden. Wij hebben deze bus in buiteland nodig. Externe collega heeft voor noodoplossing gezorgd en dat had eigenlijk door Automotions gedaan mogen worden vind ik.
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:3
Automotions MB Roosendaal
arjan uit Middelburg een maand geleden 8
zie boven
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Philip uit oostburg een maand geleden 10
service is gewoon top,
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
P de krijger uit Oostburg een maand geleden 10
Goed en correct
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Sila uit Middelburg een maand geleden 10
Auto opgehaald en teruggebracht volgens afspraak, goede terugkoppeling bijzonderheden beurt en kosten.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
J Euser uit NOORDGOUWE een maand geleden 10
Zoals ik al 25 jaar gewend ben verliep alles vlekkeloos, vanaf het maken van de afspraak voor de onderhoudswerkzaamheden tot en met het overhandigen van de sleutels na afloop van de werkzaamheden en het nabellen of alles toch wel echt goed was gegaan.

Vriendelijk, service- en klantgericht, vakbekwaam, betrouwbaar, kortom een uitstekende garage waardoor je ook Mercedes-Benz blijft rijden!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ren uit Oudenbosch een maand geleden 10
perfect
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Hans uit Oosterhout een maand geleden 10
Direct geholpen en alles snel en goed opgelost
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Wim uit Zoetermeer een maand geleden 10
Alles volgens afspraak en op tijd uitgevoerd.
  • Service:10
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Diederik uit Middelburg een maand geleden 10
Onderhoud en apk is uitgevoerd volgens afspraak. Bijzonderheden werden vooraf overlegd. Goede adviezen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Kees uit OUDENBOSCH 2 maanden geleden 10
Goede service
  • Service:7
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Theo uit nispen een maand geleden 10
Werd door dealer benaderd ivm bandenwissel naar zomerbanden. Zelf niet aan gedacht. Keurig op korte termijn afspraak, netjes geregeld, 2 banden vervangen en kreeg auto netjes gewassen terug.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Jurgen Bos uit Hoedekenskerke 2 maanden geleden 10
Wederom goede service en vakmanschap
Beste Jurgen Bos,

Bedankt voor uw melding op onze site.
Ik heb uw melding besproken met mijn collega en ben blij te horen dat alles inmiddels naar volledige tevredenheid voor u is opgelost.
Wij zien u dan ook graag als tevreden klant in de toekomst bij ons terug.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Goes
Mathieu uit Dongen 2 maanden geleden 10
auto rijd weer als nieuw, fris en geeft een goede service geeft een veilig gevoel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Rene uit Vlissingen 2 maanden geleden 6
APK afspraak om 13:00 uur.
12:55 aanwezig, auto werd om 13:20 naar binnen gereden.
Vervolgens tot 14:00 uur zitten wachten tot de auto gereed was.

Persoonlijk vond ik dit aan de lange kant, voor een APK, zeker als je blijft wachten.

Daarbij was ik hiervoor terug moeten komen, omdat de APK niet gedaan kon worden tijdens groot onderhoud omdat dit een maand te vroeg was. Reden van vroege groot onderhoud was remmen versleten (2de keer tussen beurten door).

Verder vriendelijk geholpen, maar hier is wel winst te behalen.
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste Rene,

Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site.
Het spijt mij dan ook te horen dat uw laatste werkplaatsbezoek anders is verlopen dan u van ons gewend bent.

Ik heb dit opgenomen met onze werkplaats en dit zal zeker mee genomen worden in de toekomst als verbeterpunt. U kunt uw voertuig al vanaf 2 maanden vr de APK-vervaldatum opnieuw laten keuren, de nieuwe APK-vervaldatum blijft dan hetzelfde.

Graag zien wij u bij een volgend werkplaatsbezoek weer als tevreden klant bij ons terug.

Met vriendelijke groet,

Marianne
Automotions MB Goes
Richard uit Rilland 2 maanden geleden 10
Blijf mij verbazen over de service die ik krijg .
Zoals ophaal service

Als we even moeten wachten op de auto direct een was en stofzuigbeurt
Ook het contact wat loopt via Danny van l is super goed en niets is te veel .
Dus zeer tevreden over de aankoop en service van verkoop en werkplaats

Mvg richard Broomhead
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Uilke uit Oostkapelle 2 maanden geleden 10
Vriendelijk en zeer informatief
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Piet Broekhuizen uit ROTTERDAM 2 maanden geleden 10
Omdat ik uit Rdam kom wil ik snel geholpen worden en wachten tot de onderhoudsbeurt klaar is. Dat gaat altijd perfect en nooit een probleem. En de koffie en verdere verzorging is ook prima..
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Bob uit Bergen op Zoom 2 maanden geleden 10
Na het inleveren van de sleutel, keurig netjes gewezen op de Businessruimte boven, kopje koffie aangeboden gekregen en even rustig kunnen werken aldaar. Tussentijds netjes op de hoogte gehouden van het verloop en tevens de vraag gekregen of de auto nog even gewassen kon worden. als extra even de matten schoongemaakt, waarna de servicemedewerker netje kwam vertellen dat de auto gereed was. Wat een heerlijk gevoel gewoon zoals het hoort.
Complimenten voor de service en de gastvrijheid.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
John uit Saija 2 maanden geleden 10
Goede uitleg van Peter mbt. Fietsendrager heeft de nummerplaat gemonteerd en gaf als tip aan dat deze er beter op kan blijven.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Stef uit Oudelande 2 maanden geleden 10
Prima service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Alex uit Westdorpe 2 maanden geleden 10
Zeer tevreden.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Marc uit Halsteren 2 maanden geleden 9
Uitstekende ervaring klantvriendelijk, gastvrij en deskundig
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Gilbert Engeldal uit Vlissingen 2 maanden geleden 8
Zoals altijd klantvriendelijk een goed geholpen.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Lars uit Roosendaal 2 maanden geleden 10
geen op/aanmerkingen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Johan uit Oud Gastel 2 maanden geleden 7
Goed
  • Service:8
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
A.J.M. uit Bergen op Zoom 2 maanden geleden 10
Keurig geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jaap uit Arnemuiden 2 maanden geleden 10
Vriendelijk personeel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Brigitte uit Roosendaal 2 maanden geleden 9
Plotseling mankementen aan mijn auto tijdens de coronacrisis.
Er werd goed meegedacht over vervangend vervoer voor tijdens de reparatie, geweldig!!!
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
H. van Hartingsveldt uit Baarland 2 maanden geleden 10
Reparatie airco heeft vanaf aanschaf december 2019 niet gewerkt nu gerepareerd, ik naam aan garantie...
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Paul uit Hulst 2 maanden geleden 10
Very impressed with how well the situation with COVID-19 was handled. Continual cleaning in evidence, social distancing strictly maintained, PPE being worn appropriately, and no significant additional time required for my tyre change.
Automotions MB Terneuzen
Marco uit Zevenbergen 2 maanden geleden 10
Wederom een prima ervaring bij Automotions in Roosendaal.
Vriendelijk personeel, geholpen conform afspraak en tijd met een goeie Bak koffie toe.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jan uit Kloetinge 2 maanden geleden 10
Klantvriendeljk geholpen. Medewerkers denken mee.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Rolf Soesman uit 's-Gravenpolder 2 maanden geleden 10
Geweldige service en betrouwbaar al bijna 20 jaar.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Albert uit Etten-Leur 2 maanden geleden 9
Alles wat je mag verwachten van een MB dealer!
Er wordt meegedacht, vriendelijk, verstand van zaken en een goede service.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Eric uit Brielle 2 maanden geleden 6
Na het ophalen van mijn auto zat de voorbumper niet goed gemonteerd. Miste meerdere schroeven.

Of deze is los geweest weet ik niet, wel was het overduidelijk te zien dat deze los zat.

Voor de rest prima geholpen!
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
braat uit sintwillebrord 2 maanden geleden 10
is altijd goed geregeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Janis Louws uit Vlissingen 2 maanden geleden 8
Goede klantvriendelijkheid, service en snelheid
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Thijs uit Kloetinge 2 maanden geleden 10
Professioneel
Vriendelijk
En volgens afspraak
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Walter uit Sprundel 2 maanden geleden 10
Gemakkelijke afspraak
Keurige ontvangst en bespreking te verrichten zaken
Bij extra werk netjes overleg per telefoon
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Suijkerbuijk uit Rucphen 2 maanden geleden 6
Bij de vervolgafspraak bleek de werkbon niet aanwezig en de eventuele te vervangen banden waren ook "spoorloos"
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Eric uit Fijnaart 2 maanden geleden 6
via Leaseplan doorgaans bij andere onderhoudsbedrijven geweest. nu eerste keer mercedes. wat opvalt is dat Mercedes heel erg vanuit zichzelf redeneert (was al zo bij de aankoop), terwijl die onderhoudsbedrijven heel erg klantgericht zijn. Bij Mercedes moet je de auto zelf brengen en dan maar zien hoe je thuis komt. Bij andere bedrijven (eg James) wordt de auto gehaald en weer teruggebracht. Uiteindelijk voor mij veel minder moeite. Bij Mercedes krijg je slechts te horen dat een auto 62 euro kost om thuis te komen...

Toch een wereld van verschil. Want voor de rest zit er geen verschil in. Je loopt naar binnen en geeft de sleutel. en je loopt naar binnen en je krijgt je sleutel weer terug.
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste Eric,

Je reactie verbaast me, dit is niet de normale gang van zaken hoe wij met onze klanten omgaan. We hebben klantvriendelijkheid en klantgerichte service juist hoog in het vaandel staan. Tevens is er wel de mogelijkheid om de auto bij je thuis op te halen, dit wordt door onze klanten juist in deze onzekere tijd als erg prettig ervaren.

Uiteraard zien wij u bij een volgend bezoek graag als tevreden klant bij ons terug.
Geef gerust aan dat we je auto thuis op mogen halen, dit doen we graag voor je.

Met vriendelijke groet,

Marianne
Automotions MB Roosendaal
Firm Hopmans uit Bergen op Zoom 2 maanden geleden 10
.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Aar bakker uit Tholen 2 maanden geleden 2
Een zeer slechte afhandeling van storing proberen een nieuwe tubo te verkopen van 2500euro inclusief montage terwijl het om een lekke turbo slang gaat ter waarde van 2 euro .
Personeel blijkt dus erg onbekwaam te zijn om een juiste diagnose te stellen.
  • Service:2
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Roosendaal
L.J.Quak uit Bruinisse 2 maanden geleden 10
Wagen ge-update stond netjes zoals afgesproken een andere wagen klaar.
Prima zoals het vroeger altijd gebeurde een dikke 10.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Erwin uit Roosendaal 2 maanden geleden 10
Zeer tevreden, kwaliteit kost hellaas wat.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Ute van Dalen uit Goes 2 maanden geleden 10
Alles wordt goed gepland en uitgevoerd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ed uit Aardenburg 2 maanden geleden 7
Onderhoud gedaan in Terneuzen voor mijn B200 bouwjaar 2018, een kleine beurt A0. Ik ben netjes en snel geholpen, het is jammer dat z'n kleine beurt bijna 390 euro moet kosten.( olie, filter en remolie)
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Ans van den Berg uit Dinteloord 2 maanden geleden 10
goed
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
mike watering uit halsteren 2 maanden geleden 8
Perfect volgens afspraak geholpen en uitgevoerd !
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Geerard uit Vlissingen 2 maanden geleden 6
er is onderhoud uitgevoerd aan mijn sprinter.

er stond al in mijn display een melding van ESP visit workshop.

nu ga ik ervan uit dat dit uitgelezen word tijdens onderhoud en dit word opgelost. Helaas de melding staat nog steeds in het display.

tevens was er een ruiterwisserblad kapot die is ook niet vervangen dus blijkbaar lopen ze niet alle punten na tijdens een onderhoud.
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:5
Automotions MB Goes
Ben uit Wouw 2 maanden geleden 10
Vriendelijk en deskundig.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
m uit Terneuzen 2 maanden geleden 10
prima
Automotions MB Terneuzen
Adriaan uit Zierikzee 2 maanden geleden 9
Prima geholpen conform verwachtingen.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
jac v/d kloot uit zundert 2 maanden geleden 10
ik kwam er al met mijn opa 40 jaar geleden en wij zijn er altijd met veel plezier blijven komen en natuurlijk kopen bij deze service kijk je niet naar prijs . die trouwens altijd goed uitpakt.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Mario uit St Willebrord 2 maanden geleden 7
Word altijd netje te woord gestaan en geholoen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Marc uit Zuiddorpe 3 maanden geleden 7
Er valt niets te zeggen over ontvangst, service en vriendelijkheid maar ik kwam voor een banden/velgen wissel en had op zijn minst toch verwacht dat de velgen gepoetst waren ! Ze zijn weer gemonteerd zoals ze er afgehaald zijn en dit viel mij toch een beetje tegen.
  • Service:5
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
JP uit Veere 3 maanden geleden 9
Dat er koffie geserveerd wordt uit een papieren beker past niet bij het niveau van Mercedes.
Als de auto afgeleverd wordt zou het extra punten opleveren als de bestuurders stoel weer in zijn oorspronkelijke positie gebracht werd.
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Andr uit Bergen op Zoom 3 maanden geleden 10
Prima service, uitermate klantvriendelijk en op tijd geholpen. De business lounge is een prima plek om de wachttijd nuttig te besteden.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
willem van Dijk uit Rothenburg 3 maanden geleden 10
Goede Service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Sylvie uit Koewacht 3 maanden geleden 10
Goede service en hoge klantvriendelijkheid
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd uit terneuzen 3 maanden geleden 10
Problemen met lekkage, snel en vakkundig verholpen!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Johan uit Vogelwaarde 3 maanden geleden 9
Wordt snel geholpen
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Guust Welten uit ULVENHOUT 3 maanden geleden 9
afspraak qua tijd ed zijn goed nagekomen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Henk van Wijngaarden uit Breda 3 maanden geleden 6
Bij mijn nieuwe Vito tourer (op dat moment een week oud) kreeg ik een melding over de Ad-blue en moest me zsm bij de werkplaats melden, dit was tegen de avond ik heb toen gelijk gebeld maar de werkplaats medewerkers waren toen al weg, ik zou de volgende ochtend gelijk teruggebeld worden, uiteindelijk zelf maar gebeld rond 11:00, na enig aandringen kon ik wel rond de middag komen, heb toen een vervangende auto (Citan) meegekregen met de mededeling dat deze afgedankt terugmoest, ik begrijp dit als er veel mee gereden gaat worden maar voor twee keer de afstand Roosendaal/Breda voor een garantiegeval (ik had die ritten normaal niet hoeven te maken) zou ik dat als bedrijf anders oplossen bijvoorbeeld 100km vrij!
Deze actie kost mij immers ook een paar uur terwijl je verwacht met een nieuwe auto enige tijd zorgeloos te kunnen rijden.
  • Service:6
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Tayfun uit Karafil 3 maanden geleden 10
mijn ervaring in woorden zal heel kort en krachtig zijn

Geen woorden maar daden

Petje af bij deze mannen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
eduard mieras uit Wemeldinge 3 maanden geleden 10
altijd volgens afspraak en duidelijk
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
JTAL Scheepers uit Oud Gastel 3 maanden geleden 10
Zie boven
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
P.C. de Regt uit 's H.H.Kinderen 3 maanden geleden 9
Klacht door Richard Licht direct en snel opgelost
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Mark-Jan de Jonge uit Hulst 3 maanden geleden 8
Prima en snelle service.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Frank Hamers uit Goes 3 maanden geleden 9
Zeer goede service ,snel geholpen,wordt goed meegedacht met klant.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
R.P.M. van Mechelen uit Roosendaal 3 maanden geleden 7
Los van het gegeven dat er nog een aanvullend bezoek is vereist vanwege nalevering van een onderdeel en los van het gegeven dat ik de factuur nog niet heb ontvangen, is de geplande beurt (B3) conform afgehandeld. Alles conform een werkwijze die je bij een topmerk mag verwachten.
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
Arjan uit Zegge 3 maanden geleden 10
Zeer klantvriendelijk
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Harry uit Veere 3 maanden geleden 10
Zoals je mag verwachten !!
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Henk Versendaal uit Oostkapelle 3 maanden geleden 10
ondanks grote drukte in de werkplaats , toch tussendoor geholpen aan nieuwe banden.
Top.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Frank Huijbregts uit St. Willebrord 3 maanden geleden 10
Snel en goed geholpen door de baliemedewerker, had uit zichzelf ook de updates laten uitvoeren. Complimenten voor de service.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Marc uit Kapelle 3 maanden geleden 10
Prima service en nazorg
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Hermanus uit Roosendaal 3 maanden geleden 10
Aan te bevelen Mercedes Roosendaal
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
peter uit vlissingen 4 maanden geleden 10
snel mogelijkheid om langs te komen, alleen jammer dat dat voor een update van een in of uitlaat klep stand, via de computer zoveel voor betaald dienst te worden terwijl er twee maanden ervoor alles upgedate is.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:5
Automotions MB Goes
Francois uit Middelburg 4 maanden geleden 9
Banden wisselen van winter naar zomer banden en een extra check op een aantal andere zaken.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Claes uit Hulst 4 maanden geleden 8
Goed
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Peter de Jonge uit Heinkenszand 4 maanden geleden 9
netjes alles top geregeld
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Mark Glerum uit Wemeldinge 4 maanden geleden 10
Gewoon goed .
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Francesco Di Fiore uit Middelburg 4 maanden geleden 10
Great competence, very kind staff, pleasant atmosphere, willingness in solving problems. In a nutshell one of the best Mercedes Benz dealers I have visited in Europe.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Alexandra van 't Westeinde uit Kapelle 4 maanden geleden 10
Super geregeld!
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Jacques Pols uit Yerseke 4 maanden geleden 10
SUPER
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Peter uit Roosendaal 4 maanden geleden 10
Lekke band, direct geholpen.
Moest gewisseld worden met zomerband, direct weer een afspraak gepland voor wissel.
Snel, kundig en vriendelijk geregeld.!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Klaus uit Rotterdam 4 maanden geleden 9
Prima
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Pouw uit OOSTBURG 4 maanden geleden 8
---
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Terneuzen
Eddy uit Sint Jansteen 4 maanden geleden 9
de service was perfect.
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
B uit Roosendaal 4 maanden geleden 6
Deze autogarage doet wat ze moet doen, maar verwacht niet meer dan dat. Krijgt de auto onderhoud? Dan krijg je onderhoud niet meer niet minder. Ik kan niet zeggen dat ze klantonvriendelijke zijn maar het is ook niet bepaald vriendelijk of hartelijk.

Wel heeft deze garage een hoge mate van deskundigheid maar dat zie je dan ook terug op de factuur. Verder vind ik het ongelofelijk dat er betaald moet worden voor vervangend vervoer. Bij andere garages waar ik ben geweest of nog steeds kom, voor mijn 2e auto, is gratis vervoer inbegrepen. Een ander praktisch punt, rijdt je 25 km met de leenauto. Dan moet deze uiteraard afgetankt ingeleverd worden. Maar er is geen benzine pomp in de buurt waar je minder dan 5 liter kan afnemen. Tank je die 1/1,5 verbruikte liter niet, dan krijg je daar dus een geweldige rekening voor.
  • Service:8
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Roosendaal
Wim van Zundert uit Kruisland 4 maanden geleden 9
Ik had een vraag over de auto maar ik kreeg vlot een telefoontje .

voorlopig is get opgelost maar ik ben momenteel tevreden.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Peter uit Nieuw-Vossemeer 4 maanden geleden 10
Goede communicatie
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Ger Frietman uit Tholen 4 maanden geleden 4
Een aantal problemen kunnen blijkbaar niet worden opgelost.

De beoordeling "deskundigheid" is dus voor de rekening van Mercedes Nederland en niet voor Automotions.

De spraakcomputer zegt met regelmaat en ongevraagd"wat kan ik voor uw doen?
Niet opgelost
Het software van het navigatiesysteem werkt niet nauwkeurig en werkt minder precies dan dat die van andere auto merken.
Niet opgelost
Aan het neurotische systeem om de auto binnen de lijnen te houden is nog steeds geen oplossing gevonden.
Niet opgelost
De lak van de auto spring er vanaf, daarvoor wordt nog contact opgenomen.
Wanneer krijg ik dat te horen?
  • Service:10
  • Expertise:2
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Rmy uit Belfeld 4 maanden geleden 2
Afgelopen dinsdag een offerte opgevraagd voor een demo C Klasse diesel. Binnen 5 minuten reeds een offerte ontvangen. Deze zou alleen maar beter uit kunnen pakken bij een tweede offerte. In plaats van een beter aanbod wenst men plotskllaps EUR 1.300,- méér uit de portemonnee. Op de vraag hoe zoiets mogelijk is wacht ik dus al bijna een week. Verkoopadviseur was eigenlijk ronduit vriendelijk, maar als het dus spannend word haakt men af. Onprofessioneel dus. Mijn auto verkeert in nieuwstaat (slechts twee jaar oud) dus daar kan het nooit aan liggen.
  • Service:1
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
J.D.Ruissen uit goes 4 maanden geleden 9
mijn ervaring is klantvriendelijk en goede service
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
jack uit zundert 4 maanden geleden 10
beter dan de rest
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
richard uit halsteren 4 maanden geleden 10
zeker de chef werkplaats, kale kop :) met alle respect uiteraard, staat prima.

meegereden, piepende remmen achter opgelost en de remschijven prachtig gemaakt, zat roest op.

Zeer tevreden klasse werk.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
johan de vos uit VOGELWAARDE 4 maanden geleden 9
goed geholpen
  • Service:10
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
wim uit moerdijk 4 maanden geleden 8
ik ben adequaat en goed geholpen
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Patrick uit Kapelle 4 maanden geleden 10
Weer goed geholpen en zonder te vragen is het vervangend vervoer ge-upgrade.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Jack uit Kapelle 4 maanden geleden 9
Opvolging is prima verzorgd ook al zit her wel eens tegen met onderdelen , top
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Stefan den Dekke uit Kapelle 4 maanden geleden 10
top service, snel tussendoor verholpen met een tijdelijke en later definitieve nieuwe band.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Natasja uit Moerdijk 4 maanden geleden 9
prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Paul uit Bergen op Zoom 4 maanden geleden 10
Zoals gewoonlijk weer snel en vakkundig geholpen.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
geertje marijs uit arnemuiden 4 maanden geleden 10
vriendelijk geholpen en fijne monteur
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Ella uit Den Haag 4 maanden geleden 9
Of de reparatie goed is uitgevoerd zal zich in de loop der tijd nog moeten bewijzen.
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Lcjm uit Riel 4 maanden geleden 10
Één telefoontje en de ernst van de storing werd geanalyseerd als urgent. Een dag later kon de wagen gerepareerd worden. Na een kopje koffie was dat al gerealiseerd en kon ik weer op weg.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Guust Welten uit ULVENHOUT 4 maanden geleden 7
normaal uitstekend, maar nu even iets minder (qua tijd gebruik)
  • Service:7
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Cornelis uit Breda 4 maanden geleden 10
Het zijn fijne mensen die naar je luisteren. En mee denken wat het besten is voor de auto en jou. Dankjewel.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Firm Hopmans uit Bergen op Zoom 4 maanden geleden 10
.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Piet uit S-HEER ARENDSKERKE 4 maanden geleden 9
Ik blijf bij mijn mening dat besturingssoftware een onderdeel van de hardware is.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:1
Beste Piet,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service,
klantvriendelijkheid en deskundigheid. Ik heb je melding overlegd met onze chef werkplaats Jan, hij geeft aan dat hij inmiddels contact met je heeft gehad.

Graag tot ziens in onze werkplaats.

Met vriendelijke groeten,
Marianne
Automotions MB Goes
Herbie uit Oostburg 4 maanden geleden 8
Afspraak gemaakt en via SMS herinnering gehad wat gemakkelijk is en klantvriendelijk. Goed te woord gestaan tijdens de het maken van de afspraak, ik had een storing motormanagement en van te voren werd gezegd dat ze dit zouden analyseren en oplossen. Op de afspraak zeer deskundig geholpen en bij elke stap uitleg van de monteur gekregen. Hij was ook zeer duidelijk over de complexiteit van de storing (misfire cil 1) kan heel veel oorzaken hebben. Het alarm stond in het geheugen en was nu uit wat het moeilijker maakt om te analyseren. De storing op proberen te sporen door de standaard zaken uit te voeren. ( bougies, bobines, kabels etc) Echter geen directe aanleiding gevonden en dus geen oplossing voor het probleem alleen een aantal zaken uitgesloten. Vervolgens weer aan het rijden en nog geen probleem gehad, wat altijd even afwachten is als er geen directe aanleiding is gevonden en verholpen. Al met al is het probleem er misschien nog maar dat was me duidelijk toen ik binnen reed met deze vraag.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Vik uit von Arx 4 maanden geleden 9
Voor de zoveelste keer in 7 jaar werd een NOx sensor vervangen in mijn R350 wagen. Deze sensors zijn bekend, ook bij Mercedes, omwille van een beperkte levensduur. Deze dingen kosten samen met de vervanging telkens ongeveer 600 euro. Dit is waanzinnig!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
Kees uit Goes 4 maanden geleden 10
Ik kwam voor een kleine controle en er werd uiterst serieus naar gekeken met goed overleg. kortom, prima gedaan.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Mw. M.G van Laar uit Vlissingen 4 maanden geleden 9
Wij hebben een zeer goede ervaring met de dealer, je wordt snel geholpen en erg vakkundig.

Prima bedrijf voor onderhoud aan je Mercedes.

Met vriendelijke groet.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Jan uit Numansdorp 5 maanden geleden 10
Zoals altijd, heb ik zeer goede ervaring met Automotions.
Vertrouwd adres. Ik wordt er altijd zeer correct behandeld.
Ze geven een zeer goede service. Het gratis verstrekken van een vervangende auto spreekt mij ook wel aan, omdat ik ruim 40 km. van de garage woon.
Ook heb ik nooit geen klachten over de uitgevoerde werkzaamheden.
Echte vakmensen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
P J Basting uit Retranchement 5 maanden geleden 6
Na een wintercheck en vervangen van kapotte sensoren. Lag er toen we thuis de motorkap nog eens opendeden een poetsdoek ergens tussen. Misschien kan zoiets bij een warme motor wel in brand vliegen
Automotions MB Goes
Petra uit roosendaal 5 maanden geleden 10
Van ons een warme douche. Altijd even prettige en vriendelijke ontvangst, niet alleen als je een auto komt aanschaffen. Onlangs net na verloop van fabrieksgarantie defect aan actieve rem-assistent. Werd kosteloos vervangen en coulanceregeling toegepast.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Corne uit Wouw 5 maanden geleden 10
gewoon goed, duurde 1 dag langer maar dit werd netjes opgelost.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Vik Stabel uit Alphen NB 5 maanden geleden 10
Het personeel doet zijn best.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
D lauret uit Terneuzen 5 maanden geleden 10
Twijfels over geluid bij wegrijden rechtsvoor. Blijken gewoon de banden te zijn maar ze hebben er toch voor de zekerheid naar gekeken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Rinus uit Hengstdijk 5 maanden geleden 10
snel en goed geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Henk Versendaal uit Oostkapelle 5 maanden geleden 10
onaangekondigd aangekomen, er werd gelijk naar de auto gekeken,
Auto werd zelfde dag nog in orde gemaakt.
prima service.!!!!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Jeroen uit Roosendaal 5 maanden geleden 10
Ondanks ik mijn auto met cargarantie bij een andere garage heb gekocht prima geholpen met diverse mankementen aan mijn auto, dit ondanks de tegenwerking van cargarantie. Ik ben daarom voornemens voortaan mn Mercedes bij Automotions te kopen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Monescillo uit Philippine 5 maanden geleden 10
Binnen gestelde tijd klaar
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Harm uit Middelburg 5 maanden geleden 10
Alles volgens de afspraak en de auto zelfs netjes gewassen in verband met de reparatie aan de ruitenwissersproeier.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Anja uit De Heen 5 maanden geleden 9
Goed en kundig geholpen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
C uit Kats 5 maanden geleden 8
Apk keuring gehad en als service auto schoongemaakt super
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Bart uit Dinteloord 5 maanden geleden 6
Beurt volgens afspraak uitgevoerd, netjes ontvangen etc.
Geplaatste afdekklepje sleepoog achter viel er bij het met de hand wassen bij het afspuiten al weer uit. Zelf lipje wat uitgebogen en teruggeplaatst, zit nu duidelijk steviger.
De start/stopknop was verwijderd maar niet teruggeplaatst.
Het zijn details, maar je verwacht dat men zich daar juist in weet te onderscheiden.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:5
Beste Bart,

Hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Ik heb je opmerkingen doorgestuurd naar de werkplaats. Graag tot ziens bij automotions.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Roosendaal
Frank uit Roosendaal 5 maanden geleden 10
Ben voor APK geweest, waar ik op ben blijven wachten. Prijs van de APK is prima, namelijk 29,95 euro.
Ik kon, na afspraak, snel terecht.
Automotions MB Roosendaal
Krijn Saman uit Zierikzee 5 maanden geleden 10
Klantvriendelijke en zeer behulpzame medewerkers aan de receptiebali.

Vertrouwde garage, waar je zeker bent van kwaliteit van onderhoud en eventuele reparaties. Niet goedkoop, maar je wilt geen risico's lopen en je wilt dat je auto technisch 100% in orde is en blijft.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Harald Schelleke uit Dongen 5 maanden geleden 4
Waarom kost een service A bij een Mercedes cla onderhoudsbeurt meer dan 400.- terwijl die bij een collega-dealer maar289,- kost?!

Heb het nu laten doen, maar was eenmalig.....
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
ron uit Steenbergen 5 maanden geleden 10
Afspraak gemaakt via site leaseplan,daarop belde een dame van Automotions keurig terug om eea af te stemmen.

Fijn dat ze mij erop wees dat de basis huurauto een smart is,deze omgezet naar een A klasse.

Grote beurt uitgevoerd en auto einde dag na belletje weer schoon opgehaald,vriendelijke mensen aan de receptie,zo hoort het gewoon!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
T uit Hellevoetsluis 5 maanden geleden 10
top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Cocky uit Middelburg 5 maanden geleden 10
Zeer goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Ronald uit Bergen op Zoom 5 maanden geleden 1
Vito weg gebracht voor nieuwe banden en servicebeurt B omdat deze al dik 7000 km overschreden was dat gaf de VITO aan in het service display.

Tot mijn grote verbazing hij is beurt B niet uitgevoerd erg jammer van de tijd want de bus heeft dik 1 1/2 dag bij jullie gestaan. Een van de oudste monteur had gekeken en zei hij moet nog 10.000 km voordat we de beurt kunnen uitvoeren, op het service display van de bus staat beurt overschreden sinds 7000 km. Erg vervelend en jammer van de tijd!
De jongen achter het desk zei dat jullie met een passende oplossing zouden komen via de mail. Heb tot op heden niks mogen ontvangen! Vandaar dat ik nu dit zo en zo anders had ik had geschrapt.
  • Service:1
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Bert uit Antonisse 5 maanden geleden 8
Een trekhaak laten monteren onder mijn CLA kost elders 750,-. Toch heb ik ervoor gekozen de trekhaak bij Automotions te laten monteren.
Dit omdat ik meer vertrouwen heb in hun deskundigheid. Jammer dat ik extra terug moest komen omdat de verloopstekker niet paste. Het probleem werd snel en eenvoudig opgelost, maar toch. Ik moest nog een 2e keer terug omdat de achterbumper niet meer netjes aansloot op het rechter achterscherm. De reactie van de receptionist vond ik niet netjes. Gelukkig deed de monteur meer moeite en werd ook dit euvel netjes opgelost.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Ren uit Goes 5 maanden geleden 10
Vriendelijk personeel, neemt de tijd voor extra toelichting/uitleg waar nodig en zorgt altijd weer voor een goed gestofzuigde en gewassen auto wanneer deze retour komt!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
jack uit zundert 5 maanden geleden 10
zeer goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Sima Charters uit Maassluis 5 maanden geleden 10
Goede telefonische bereikbaarheid, goede en snelle service, heldere communicatie enz.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Silawatie uit Middelburg 5 maanden geleden 10
Auto was teruggeroepen voor controle spoiler. Nadat deze actie gebeurd was kreeg ik de auto gewassen en stofgezogen mee terug.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Norik uit Vlissingen 5 maanden geleden 10
Heel vriendelijk en goed geholpen .
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Rob uit Kapelle 5 maanden geleden 10
Goede ervaring.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
vincent uit Goes 5 maanden geleden 9
zie hierboven
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Ren uit Goes 5 maanden geleden 10
Positief
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Geert uit Essen 5 maanden geleden 10
Niets is mooier om het land te doorkruisen dan een automotions onderhouden auto.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Beste Geert,

Wat een leuke reactie! Fijn dat je zo tevreden bent, wat je vertelt houdt me nuchter en warm:-) Graag tot ziens in onze werkplaats.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Roosendaal
Menno uit Terneuzen 5 maanden geleden 10
Je voelt je als klant gewaardeerd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Hans uit Zuiddorpe 6 maanden geleden 10
door flexibele opstelling kon ik met winterbanden op wintervakantie
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Said uit Zuiddorpe 6 maanden geleden 10
Zeer goede ervaring
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Dick van Es uit Terneuzen 6 maanden geleden 10
Goed advies gehad en 4 nieuwe banden

Erop gelegd
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd uit Terneuzen 6 maanden geleden 10
Mijn A klasse gaf aan dat de remblokken versleten waren en ik kon direct geholpen worden! En dat terwijl het rond kerst was en het dan altijd druk is. Mercedes Benz service is top.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
J de Jonge uit Sas van Gent 6 maanden geleden 8
Zeer goed
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Davy Van Oerle uit Axel 6 maanden geleden 10
Vooraf netjes op de hoogte gebracht van bijkomende kosten.
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
AJH uit Hulst 6 maanden geleden 7
Update computer functioneerde niet waardoor de navigatie update en een terugroepactie niet konden worden uitgevoerd.
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Jan uit Kloetinge 6 maanden geleden 10
Ik kwam onverwacht met een lekke band. Geen probleem zeiden ze aan de balie. Binnen 15 minuten weer onderweg.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Piet uit 's Heer Hendrikskinderen 6 maanden geleden 9
Ruit is 100% onzichtbaar gerepareerd
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Paul van Driessc uit Lamswaarde 6 maanden geleden 7
goed
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Jan uit Vlissingen 6 maanden geleden 10
Zeer goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Jacques Pols uit Yerseke 6 maanden geleden 10
Geweldige service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Jacq uit Bergen op zoom 6 maanden geleden 10
Probleem vakkundig opgelost
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
john leeuwesteij uit BUNNIK 6 maanden geleden 10
goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Richard uit Bruinisse 6 maanden geleden 10
Vriendelijk personeel. Kon wachten terwijl auto voor APK in werkplaats stond. Uitstekende koffie.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Rob uit Kloetinge 6 maanden geleden 9
De flexabiliteit is altijd weer een feestje
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Marc uit Zuiddorpe 6 maanden geleden 7
Over all heel tevreden over de service maar deze maal iets minder omdat ik 3 maanden heb moeten wachten voor de plaatsing van een wegklapbare trekhaak. De plaatsing heeft ook 2 dagen geduurd ! Afspraak was dat ik hem op maandag tegen 17u kon ophalen en terwijl ik onderweg was kreeg ik om 16u30 een tel. dat de wagen niet klaar was. Ik reed toen reeds de Westerschelde tunnel binnen zodat Ik 2X tol moest betalen voor niets en terug huiswaarts kon rijden (Zuiddorpe-Goes). Men had mij op zijn minst iets vroeger kunnen bellen zodat mij de rit bespaart bleef. Bij de aflevering moest ik zelf vragen waar de knop voor de ontgrendeling zat en toen pas ging er iemand mee met mij om dit te laten zien. Later constateerde ik dat alle adressen uit mijn navigatie waren, waarschijnlijk door een reset ? maar daar is ook niets van gemeld bij de aflevering. Alles bij elkaar verdiend dit bezoek/afhandeling niet de schoonheidsprijs. Tot slot, men was ook vergeten de witte nummerplaat te bestellen. Na anderhalve week heb ik zelf moeten bellen of deze binnen was !
  • Service:6
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Andre Verduijn uit Breskens 7 maanden geleden 9
Mijn ervaringen voor het eerste bezoek waren goed!
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Danny uit Clinge 7 maanden geleden 9
prima garage met een goede service en werkplaats . zeer correct .
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Ed uit Hulst 7 maanden geleden 8
Diegene aan de balie die veel van Mercedes weet is een vriendelijk doortastend persoon en geeft het gevoel dat mijn Mercedes de juiste aandacht krijgt.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Terneuzen
Frank van Tatenh uit Walsoorden 7 maanden geleden 10
De Mercedes service is in deze garage te T eerneuzen uitstekend
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Ronald uit Axel 7 maanden geleden 10
Nadat een subframe van mijn auto aan het doorroesten was, heeft Automotions dit volledig voor me geregeld en afgehandeld, als zijnde coulance, bij Mercedes Benz. Moest alleen de auto afgeven en enkele dagen later weer ophalen. Top geregeld, hartstikke bedankt!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Rino uit Brugge 7 maanden geleden 8
N.v.t.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Gunther uit Hulst 8 maanden geleden 10
Zeer goed en vriendelijk
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Annemieke uit Breskens 9 maanden geleden 9
Erg klantvriendelijk
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Ed uit Aardenburg 9 maanden geleden 10
Snelle service, de nummerplaat verlichting was defect en binnen een half uur waren deze led lampjes vervangen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Eddy Dobbeleir uit Sluiskil 9 maanden geleden 10
Prima dienstverlening
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
M uit Terneuzen 10 maanden geleden 10
Goed geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Bas uit HOEK 10 maanden geleden 10
Werd precies op tijd geholpen en mocht meekijken met star diagnose tot probleem opgespoord was. In half uur klaar, prijs netjes.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
luc smet uit Kloosterzande 10 maanden geleden 10
Goede communicatie en service
over prijs/ kwaliteit kan ik niet oordelen daar het een bedrijfswagen onder lease is en ik de afrekening niet gezien heb.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
R M de Jongh uit Zoelen 10 maanden geleden 10
Snel geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Rinus uit Hengstdijk 10 maanden geleden 10
Altijd vriendelijk, en duidelijk v.w.b. de werkzaamheden en de extra's zoals de telefoon instellen etc.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Jan uit Terneuzen 10 maanden geleden 10
Alles is zeer netjes verlopen en conform gemaakte afspraken. Keurig
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
a.e willemsen uit schoondijke 10 maanden geleden 10
prima geholpen alleen jammer dat accu absurd duur is.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Fabian uit Biervliet 10 maanden geleden 10
Afspraak gemaakt op korte termijn voor reparatie.. Planning voor de week zat eigenlijk al vol maar ben tussendoor toch snel geholpen. Vriendelijk personeel en vakbekwaam
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Niels uit Terneuzen 10 maanden geleden 9
vriendelijke en goede service ook wanneer er na aanschaf een probleem op trad. mensen met kennis van zaken.
super geholpen en alle problemen verholpen!
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Dirk uit Terneuzen 10 maanden geleden 9
Probleem met airconditioning snel en vakkundig verholpen
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Paul uit Hulst 11 maanden geleden 10
The follow up to a missed part of the schedule was very quickly taken care of and with no reluctance on the part of the garage. All of the people I dealt with were very welcoming and efficient.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Dirk Netten uit Terneuzen 11 maanden geleden 10
Uitstekend! Vooral de manager Nick
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Said Duale uit Zuiddorpe een jaar geleden 10
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
Miranda Brasser uit Hulst een jaar geleden 10
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
Gerard Bun uit Hulst een jaar geleden 9
Correct en vriendelijk. Alles binnen de afgesproken tijd
Automotions MB Terneuzen
Ronnie Waal de uit Terneuzen een jaar geleden 10
Snelle en service gerichte oplossing na afkeuring
Automotions MB Terneuzen
Ben Roeland uit Terneuzen een jaar geleden 8
Vriendelijk geholpen
Automotions MB Terneuzen
E. uit Terneuzen een jaar geleden 10
Service met een 10+
Automotions MB Terneuzen
B. Cok uit Terneuzen een jaar geleden 10
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd De graaf uit Terneuzen een jaar geleden 10
Goed
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd De graaf uit Terneuzen een jaar geleden 10
Goed
Automotions MB Terneuzen
J.W. van den Akker uit Terneuzen een jaar geleden 9
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
Fons Buijs uit Roosendaal een jaar geleden 8
Prima
Automotions MB Terneuzen
Jan Provoost uit Walsoorden een jaar geleden 9
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
M.P. van Kalmthout uit Kloosterzande een jaar geleden 10
Alleen maar goede ervaringen.
Automotions MB Terneuzen
Benny de Lavoir uit Terneuzen een jaar geleden 10
Vriendelijk onthaal met een persoonlijke toets en een bereidheid voor een goede hulp en vaardigheid. Een vraag voor een leenauto of het brengen en ophalen aan huis. Bij eventuele langer werkzaamheden een telefoontje met de uitleg wat daar de reden van is. daarbij ook de vraag of er een leenauto verder nodig is. Dat vind ik een geweldige service dat eigenlijk genomineerd zou moeten worden met een tienplus.
Automotions MB Terneuzen
Jan Kerckhoven van uit Kloosterzande een jaar geleden 9
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
anoniem uit Hoogerheide een jaar geleden 10
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
lia wagenaer/Zonwering Petribi vof uit Hulst een jaar geleden 8
ik ervaar dit als heel prettig samenwerken.Medewerkers staan altijd klaar,zijn behulpzaam en erg vriendelijk! Zijn klant voor zowel onze bedrijfsauto`s als onze personenauto naar volle tevredenheid.
Automotions MB Terneuzen
Johnny Meeusen uit Terneuzen een jaar geleden 10
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
Dick Schriek uit Terneuzen een jaar geleden 10
altijd vriendelijke ontvangst en snel aandacht voor de reden van het bezoek. Goede service en snelle afhandeling.
Automotions MB Terneuzen
Sindy Van bogaert uit Vogelwaarde een jaar geleden 9
Snel en goed werk. En goede informatie van voertuig.
Automotions MB Terneuzen
Jan van der Maale uit Hoek een jaar geleden 10
Hierbij wil ik Mercedes Terneuzen hartelijk bedanken voor de goede , deskundige en vlotte behandeling van de aanpak van mijn Mercedes. nogmaals mijn hartelijke dank
Automotions MB Terneuzen
N.A. de Vin-v.d.Tol uit TERNEUZEN een jaar geleden 8
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
Jan van Nieuwenhuijzen uit Terneuzen een jaar geleden 10
Uitstekende service, zeer klant gericht
Automotions MB Terneuzen
Rene Boddaert uit Vlissingen een jaar geleden 10
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
Marc Dhooge uit Zuiddorpe een jaar geleden 10
Prima service van begin tot einde.
Automotions MB Terneuzen
Michel Roos uit Terneuzen een jaar geleden 9
Prima service zoals je mag verwachten van een Mercedes garage.
Automotions MB Terneuzen
Grace Vervaet uit Axel een jaar geleden 10
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
Fons Buijs uit Roosendaal een jaar geleden 8
Goed
Automotions MB Terneuzen
Jacco Wullems uit Terneuzen een jaar geleden 9
Goede service en klant vriendelijk we zijn zeer te vrede. Auto werd netjes na onderhoud terug gebracht.
Automotions MB Terneuzen
Paul Boddaert uit Philippine een jaar geleden 8
ik vond de reparatie van de schakelaar van mijn deurreparatie links voor behoorlijk aan de prijs 276,00 euro
Automotions MB Terneuzen
Krijn Van der Bent uit Terneuzen een jaar geleden 9
Tot nu toe is en wordt alles in goed overleg uitgevoerd.
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd De graaf uit Terneuzen een jaar geleden 10
Vriendelijk personeel en goede service. Fantastisch!!!
Automotions MB Terneuzen
E.N. Lauret uit Sas van gent een jaar geleden 10
Ervaringen zijn erg goed!
Automotions MB Terneuzen
JD een jaar geleden 10
Mijn Mercedes-Benz dealer in Zeeuws-Vlaanderen wat een service en kennis!!!
Automotions MB Terneuzen
Bram Koster uit Koewacht een jaar geleden 9
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
anoniem een jaar geleden 8
Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.
Automotions MB Terneuzen
 

Waar bent u naar op zoek?