• Personenwagens
  • Bedrijfswagens
  • Trucks
  • smart

Reviews

Hieronder het overzicht van de reacties die wij van klanten hebben mogen ontvangen.

Jos uit Konings 2 uur geleden 8
Fijne ervaring zoals het hoort bij Mercedes Benz
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Pieter uit Halsteren gisteren 10
Wordt hier altijd netjes geholpen door vakkundige mensen,
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Kees uit Roosendaal 21 uur geleden 9
voldaan
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jan uit Numansdorp 21 uur geleden 10
Er moest een reparatie uitgevoerd worden aan mijn auto.
Daar ik in de hoogste risicogroep valt i.v.m. het Corona virus, had ik speciale wensen.
Een van mijn wensen was, dat ik mij niet bij de receptie wou melden, omdat ik niet naar binnen wilde zodat ik geen contact met de medewerkers hoefde te hebben.
De mensen van Automotions hadden alle begrip voor mijn situatie.

Ik heb mij telefonisch aangemeld, de monteur heeft mijn auto gehaald
en na ongeveer een uur weer teruggebracht.
Ik ben zelf lekker buiten gebleven, zodat ik geen enkel risico hoefde te lopen, om besmet te raken met dat vreselijke Corona virus.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Mario uit Bergen op Zoom 16 uur geleden 10
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Cor uit Hoeven 4 dagen geleden 4
om te beginnen, er mankeert met grote regelmaat wat met mijn auto, ik omschrijf het zelf als een maandagochtendmodelletje. Daarnaast moet ik zeggen dat ik de behandeling aan de balie nou niet als heel prettig ervaar. Heel afstandelijk. Grote uitzondering hierop is echter Jack Machielsen, hij geeft je echt het gevoel dat je een gewaardeerde klant bent.
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
B. Lourens uit Terneuzen 6 dagen geleden 7
zoals gebruikelijk is de service goed, er werd ook goed mee gedachyt betreffende een kapotte autoband. Enig verbeterpuntje vind ik het tijdstip van klaar melden van de auto. Er zijn momenten dat ik de auto (taxi) zo snel mogelijk weer nodig heb en ik zou graag een belletje krijgen meteen als hij klaar is. Soms hoor ik nooit iets en moet ik er zelf achter aan en bij deze kreeg ik om 17:05 een sms, en dan kan ik hem niet meer op komen halen die dag wegens onze kantoortijden maar kan ik hem die avond, nacht en ochtend vroeg ook niet meer inzetten.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Terneuzen
Johnnt Cattoir uit Sas van Gent 5 dagen geleden 3
Ik ging naar de garage omdat ik het klepje niet open kreeg van de tank.
Na een tijdje kwamen ze mij zeggen dat ze het klepje hebben moeten afbreken en het systeem hebben moeten vernieuwen.
Nu wat het afbreken van het tankklepje betreft ben ik zeker NIET akkoord met de manier waarop is gebeurd.
Ze moesten het klepje niet hebben afgebroken maar gewoon via een opening in de koffer het klepje handmatig open gedaan hebben.
Ik vind dit raar waarom ze dat niet hebben gedaan? op YouTube kan je dergelijke filmpjes bekijken hoe je dat moet doen dus waarom de klep afbreken ???

Ze gingen een nieuwe klep bestellen maar deze heb ik afgezegd want die zou dan moeten worden gespoten in het kleur van de wagen enz...
Ik heb dan met een collega het klepje zelf herstel en teruggeplaatst.
Heb het klepje afgezegd.
Ik betreur deze werkwijze voor het open van een tankplep niet niet meer opengaat.
  • Service:3
  • Expertise:3
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste heer Cattoir,

Bedankt voor uw melding op onze site.
Ik heb uw opmerking in behandeling laten nemen en er zal telefonisch contact met u worden opgenomen om dit met u te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Marianne van Houdt
Automotions MB Terneuzen
Martijn uit Kortgene 6 dagen geleden 10
Prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
M.J. Ots - Blok uit Goes 6 dagen geleden 10
Met persoonlijke benadering
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Jeannine Rombaut uit Koewacht 6 dagen geleden 10
een 10
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Peter Weerwag uit Nieuw-Vossemeer 7 dagen geleden 10
Altijd goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Auke (A.I.) uit Klaver 6 dagen geleden 10
Vriendelijke bejegening, prima ontvangst en heldere afstemming af te nemen produkten.
Alleen wachttijd loopt meestal uit als ik er ben.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Gerard uit Halsteren 7 dagen geleden 9
Services en Keuring geod uitgevoerd volgens afspraak.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Jos uit Nollen 7 dagen geleden 6
Ik kwam voor een A1 beurt maar men probeerde meerdere dingen aan te smeren wat nog niet nodig was.
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Roosendaal
Pieter uit Roosendaal 6 dagen geleden 10
De service is vriendelijk en correct en attent.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
hans uit middelburg 8 dagen geleden 9
nvt
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
rene verhaard uit ZUNDERT 8 dagen geleden 10
zeer klantvriendelijk geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Conny uit Roosendaal 8 dagen geleden 8
Zie hierboven !
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Roosendaal
Marcel uit Nieuwdorp (Zld) 9 dagen geleden 10
Alles geheel volgens afspraken geregeld en verzorgd. Top!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ren uit Goes 12 dagen geleden 8
Niets ten nadele van de chef monteur die me zelfs in het weekend heeft geholpen via de Whatsapp met een storing.

Bij ophalen enkele aandachtspunten:

-De auto was niet gestofzuigd, zoals anders wel gewend (verwend?)
-Er is rg hard gereden tijdens testrit.. het verbruik nog NOOIT zo hoog gezien...houd ik cht helemaal niet van!! Eerder ook al gemeld.
"Racen" laat je jullie kwal in die Bratwurst maar doen.

Heb ZEEEEEER NEGATIEVE ERVARINGEN met Louwman en wil daar dus geen klant worden. Zie dit met grote walging tegemoet. Onbetrouwbare club en zelfs de eigenaar Erik Louwman houdt zich niet aan gemaakte overeenkomsten. Ik zal iedereen in mijn omgeving afraden daar ooit zaken mee te doen!!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Hans Weiss uit Zegge 13 dagen geleden 10
Altijd een goede ervaring om bij de dealer te komen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
johan uit sprundel 13 dagen geleden 10
snel en vakkundig geholpen
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Angelo uit Kortgene 16 dagen geleden 8
Zie hierboven
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Aize uit Zierikzee 20 dagen geleden 10
Wielsnelheidssensor gaf er in Oostenrijk de brui aan, de ABS, ESP, ECOstand, hellingHoldfunctie bandenspanningscontrole en Cruisecontrol functies zijn niet meer beschikbaar. Dealer in Oostenrijk heeft de onderdelen niet voorradig. Werd via MB 24uurscervice door Mercedes Automotions Goes in Oostenrijk gebeld. Ik kon bij thuiskomst gelijk een afspraak maken, onderdelen op voorraad en probleem verholpen. Ze hebben zelfs uitgezocht of er een coulance regeling voor de reparatie bestond en jawel, 50% coulance op de kosten. Top service zeker een 10 waard.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Bianca uit Domburg 20 dagen geleden 10
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Paul uit Bergen op Zoom 20 dagen geleden 9
Staan altijd direct voor ons klaar als er problemen zijn.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Frank uit Goes 20 dagen geleden 5
Binnenkant zijkant auto licht beige bekleding nu zwart van vuil van automonteur ,plus telefoniste wilde bij begin afspraak nog een andere drie uur durende terug roep actie inplannen , waarop ik zei dat ik daar geen tijd voor had , en zij zei het moet, waarop ik weer zei , dan ga ik naar andere garage, waarop zij toen wel akkoord ging, en zei ja klant is koning..
Achter balie man wel zeer vriendelijk.
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Johan meijers uit roosendaal 20 dagen geleden 10
auto na een jaarlijkse beurt spik en span schoon afgeleverd
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Jacques Leeuw uit RETRANCHEMENT 22 dagen geleden 8
Had defect aan auto, gebeld kon direct komen en betreffende onderdeel vervangen, prima...
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Mark uit Wijk en Aalburg 22 dagen geleden 10
Na mindere ervaring te hebben gehad in Den Bosch, Geef ik alles wat Goes in deze voor mijn Vito heeft gedaan een 11!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
John uit Kapelle 22 dagen geleden 7
Problemen met fietsen goed geholpen
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Eddy uit Philipine 24 dagen geleden 10
Zeer vriendelijk en correcte afspraak voor een geplande onderhoudsbeurt.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Frans uit Waterman 26 dagen geleden 10
Net jammer dat toch wel bepaalde onderdelen iets te snel versleten zijn qua MB uitstraling qua motormanagement. Deze keer goed opgelost en ook financieel meegedacht. Prima zo
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Natasja uit Moerdijk 27 dagen geleden 9
Snelle en goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
R uit kloosterzande 27 dagen geleden 8
Afspraken gehouden
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Kees uit Goes 28 dagen geleden 10
Vooryreffelijk geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Said uit Vlissingen een maand geleden 10
goede service de auto werd gratis thuis opgehaald en natuurlijk weer gewassen en schoon teruggebracht! uitgevoerde werkzaamheden vielen onder ster garantie en apk keuring was tot mijn verbazing geheel Gratis voor mij geen andere merk auto meer
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Piet uit s Heer Hendrikskinderen een maand geleden 9
Onderhoudsbeurt netjes en snel uitgevoerd.
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Gerrit uit Bruinisse een maand geleden 7
Wij kochten deze auto (A180)met 38000km
Met dien verstande dat we voorlopig geen kosten hebben. Wat blijkt, na 8000km moet hij een A-service beurt hebben. Dan krijg je de rekening om stijl van achterover te slaan!!!!!!!!(bijna900)
Misschien is het wel verstandig om dit bij verkoop te melden of beurt uitvoeren.

Het is niet dat ik het niet weet rijd al 30jaar mercedes.
P.S bij dit soort bedragen kan er niet eens een leen auto af voor een dag.

M.Vr.Gr. Gerrit Maaskant
  • Service:6
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Albert uit Terneuzen een maand geleden 8
Sleutels afgegeven aan de balie. Er is gevraagd of er nog bijzonderheden waren. Ik twijfel echter of de laatste update genstalleerd is omdat ik dit weekend door de Westerscheldetunnel gereden ben en het kruispunt drie klauwen verkeerd weergegeven werd terwijl deze situatie al een tijd geleden al is aangepast.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Terneuzen
Peter uit Hansweert een maand geleden 8
onderhoudsbeurt net afgewerkt
  • Service:10
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Joop Lauret uit Terneuzen een maand geleden 10
.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Olsthoorn uit Roosendaal een maand geleden 8
Bij de keuring was onze camper afgekeurd, samen met Jeroen van de werkplaats naar een prima oplossing gekomen en we kunnen weer verder. Veiliheid voor alles!
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Roosendaal
Henk uit Goes een maand geleden 10
Ik bezit een SLK 250 uit 2011 en kocht die in 2019. Na een paar maanden ontwikkelde zich een krakend geluid in het dak , vooral bij het torderen, wat zelfs een SLK doet .

Smering van rubbers hielp niet. Bij een werkplaatsbezoek in dit voorjaar, kon men in de werkplaats geen oplossing bieden. Wel een factuur van meer ongeveer 130! Weggegooid geld!

Nu heeft monteur Remon eraan gewerkt en hij loste het probleem wel op. Tot mijn grote tevredenheid . Hulde voor Remon!!!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Peter schrooten uit Vlissingen een maand geleden 10
Snel service en je kan op de auto wachten
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
jurgen uit hoeven een maand geleden 6
goed vakgarage en doen wat ze kunnen of zijn eerlijk in wat niet kan.
  • Service:8
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Jan uit Kloetinge een maand geleden 10
Wat een service. Onderhoud is keurig uitgevoerd. Alle werkzaamheden zijn verteld en in een map in de uit gelegd. Keurig gewassen en uitgezogen weer terug gekregen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Eugene Lauret uit Sas van gent een maand geleden 10
er is een erg vervelend stankprobleem opgelost
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Mark Meesters uit Oudenbosch een maand geleden 9
auto binnengebracht voor een B-beurt. Was binnen 1.5 uur klaar. Kon intussen werken door vebruik te maken van de aanwezige wifi.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
P.N.van Santen uit Burgh Haamstede een maand geleden 10
Je wordt altijd keurig te woord gestaan en geholpen. Ook aan persoonlijke aandacht ontbreekt het niet. Dat waardeer ik zeer.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Joost Van der Hoek uit Sint-Annaland een maand geleden 10
Nette medewerkers. Snelle en duidelijke service.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Pieternel uit Domburg een maand geleden 9
Goed contact met chef garage over werkzaam heden !
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
marcel kramer uit plantagebaan 57, wouw een maand geleden 6
voor taan de mat goed op zijn plaats doen dan kan ik gewoon gas geven
  • Service:8
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:5
Automotions MB Roosendaal
roy uit hoeven een maand geleden 4
na 1e beurt melding gedaan van zeer matige kwaliteit hoedenplank, is bij windvlaag op 2 plaatsen afgebroken, ook gebeurt bij collega met dezelfde auto, er is na gebeld of ik tevreden was over de beurt en dit nogmaals gemeld, helaas nooit meer wat van gehoord.
laatst auto gebracht ivm vervangen band, ruitenwisservloeistof is dan bijna op en wordt niet even bijgevuld, kleinigheidje voor de werkplaats lijkt mij.
zal binnenkort afspraak maken voor 2e beurt, kijken hoe dit verloopt.
  • Service:5
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
Koen uit KOUDEKERKE een maand geleden 8
probleem was zo opgelost. En dat voor zomaar even tussendoor de andere karweien
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Rob uit Veere een maand geleden 5
Vorig jaar mijn auto gekocht, Mercedes A met 83.000 km en automotions pro garantie (995 Euro) Dan denk je na 17.000 km gereden te hebben en de tarieven op site dat de kosten meevallen. Tot mijn verbazing was de rekening boven de 900 euro ( 95 Euro navagatie update mijn keuze). Wat bleek de automatische transmissie verversen was 385 euro, dat verwacht je niet na 17.000 km rijden, is ook nooit verteld bij aankoop of laat staan bij de beurt. Zelfs de verkoper reageerde verbaasd. Nog over gebeld maar het het eindigde bij de telefoniste met feit dat de auto zo onder de mobiliteitsgarantie viel.

Daarnaast had ik van te voren mijn ruitenwisser vloeistof bijgevuld deze stond n.b. twee keer op de rekening. Bij een bekende van mij was hetzelfde in het verleden gedaan.

Technisch hebben ze misschien goed werk gedaan en zijn de aardig, maar mijn vertrouwen is weg. Volgens mij ga je op deze manier veel klanten verliezen.
  • Service:4
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Goes
Elias uit Bergen op zoom een maand geleden 10
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Rinus uit Hengstdijk een maand geleden 10
Buitengewoon als altijd!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Chris uit Sirjansland een maand geleden 4
Contactslot vervanging; levering zou 4 werkdagen duren na 1 week zelf gebeld, men zou het uitzoeken en terugbellen, na wederom 1 week maar weer zelf gebeld en telkens doorverbonden van magazijn naar werkplaats enz...Op enig moment wordt er wel een sms gestuurd en als je dan dat nummer belt weet de receptie uiteraard niet wie je moet hebben. Enfin, ook bij de werkplaats receptie zelf zowel bij brengen als ophalen van mijn sprinter niemand aanwezig en lang moeten wachten.
Bij ophalen bleek maar 1 sleutel te werken van de 2, men had verzuimd om te vertellen dat ze beide nodig waren. Dat een contactslot heel erg duur is reken ik Automotions MB Goes niet aan, dat komt op conto van de importeur. Wat enorm stoort is de slechte bereikbaarheid en desinteresse.
  • Service:3
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Goes
lia konings uit roosendaal een maand geleden 10
zeer goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
AJP uit Tholen een maand geleden 10
Duidelijke communicatie, volgens de afspraken. Snelle service.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Willem uit Goes 2 maanden geleden 10
Prima garagebedrijf, kwaliteit en klantvriendelijk.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Marinus de Later uit SEROOSKERKE WALCHEREN 2 maanden geleden 1
Afspraak voor kleine beurt Camper bij mercedes van oeveren in goes op 12 juni jl. Donderdag de 11e gebracht alles doorgenomen en afgesproken dat er ook nog mistlampen in de voorbumper geplaatst zouden worden,tel nummer achtergelaten voor evt bijzonderheden.
Vrijdagavond opgehaald, maar 1 medewerker in de garage die van niets wist, na wat zoekwerk in de papieren wist hij te vertellen dat de kleine beurt was uitgevoerd. De camper stond aan de doorgaande weg geparkeerd met alle ramen open, de weersituatie was op dat moment zeer dreigend(onweer). De mistlampen waren niet geplaatst, medewerker wist van niets.
Na ruim 2 maanden niets gehoord te hebben van dit autobedrijf komt in 1 keer per mail een betalingsherinnering,of ik maar per direct de rekening kon voldoen. Gebeld en uitgelegd dat er nog helemaal geen rekening verstuurd was en dat alle zaken die zich voorgedaan hadden compleet onacceptabel waren. De dame aan de telefoon heeft alles genoteerd en ik zou teruggebeld worden . Dit was zaterdag 8 augustus jl. Tot vandaag geen enkele reactie gekregen
  • Service:1
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Goes
Willem uit Vlissingen 2 maanden geleden 10
Of de servicebeurt goed is uitgevoerd daar ga ik gewoon van uit. Ook is mijn auto netjes gewassen tevens is de binnenzijde ook gereinigd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Joop Geelhoed uit Middelharnis 2 maanden geleden 7
Kwam binnen en mijn aanmelding was niet goed aangemeld door iemand van automotions, ben uiteindelijk wel geholpen maar kreeg niet het idee dat dit niet van harte ging.
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Yusufcan uit Roosendaal 2 maanden geleden 5
3 keer langs de Mercedes-Benz garage geweest in roosendaal, problemen zijn goed verholpen. Overigens is de auto ook 2 keer een nacht blijven wachten bij de dealer, waar ik nooit een leentoestel voor heb aangeboden gekregen. Er werd mij gevraagd of de auto gewassen mocht worden waar ik een ja antwoord op heb gegeven, maar uiteindelijk niet is gedaan. Vond ik niet zo erg de eerste keer. Tweede keer ben ik weer voor een storing gegaan waarna de meneer weer dezelfde vraag stelde. Toen heb ik aangegeven dat het de eerste keer niet is gebeurd en nu dat zeker wel wil hebben, wou daarna direct foto's maken van de auto en tekoop stellen. Daar werd mij verteld dat de wasstraat een storing had. Vond ik niet zo prettig. Heb nog gevraagd om de factuur welke onderdeel is vervangen ( in de garantie). Kreeg ik als antwoord dat de factuur nog niet klaar stond en een andere dag terug zou kunnen komen. Dit is me eerste ervaring met een Mercedes auto. Heb hiervoor andere merken gereden en kreeg wel betere service wat ik natuurlijk ook hier verwacht.
  • Service:5
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Johan uit Pronk 2 maanden geleden 10
Storing in elektrisch systeem van mijn Mercedes A180. Oorzaak in buitenland niet te achterhalen. Bij thuiskomst kon ik dicrect langs komen en onmiddelijk opgelost.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Edwin uit Heerlen 2 maanden geleden 9
Vriendelijke mensen goede kundige service
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Peter Standaert uit Terneuzen 2 maanden geleden 10
snelle vakkundige hulp bij kleine storing nog in garantie periode.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Ph T van der Flier uit Willemstad nb 2 maanden geleden 9
prima ontvangen, goed gerepareerd.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Remco Visser uit Colijnsplaat 2 maanden geleden 3
volgens de planner van automotions, ben je de auto 1 hele dag kwijt, wij waren de auto 1,5 dag kwijt, hoe dan?
  • Service:3
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:3
Automotions MB Goes
Ron uit Goes 2 maanden geleden 6
2x een nieuw equipment geplaats, maar dat heeft niet geholpen. Probleem was een breuk/knik in een kabel.vond het te betalen bedrag aan de hoge kant.personeel receptie prima,netjes geholpen
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Goes
de wulf philip uit oostburg 2 maanden geleden 10
mijn andere bedrijfswagen is nu een vw en gaat weg voor een mercedes,service is gewoon top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
wanda uit terneuzen 2 maanden geleden 10
vriendelijk
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
T uit Zoutelande 2 maanden geleden 10
Hele goede ervaring, kwaliteit en performance
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Roy uit Breda 2 maanden geleden 2
Nadat vorige keer mijn wielbouten van 1 wiel niet goed genoeg aan waren gedraaid met als gevolg een trillend wiel en 3 wielbouten die ontbraken, heb ik onlangs ze wederom een kans gegeven. De voorbanden die ik nu heb laten vervangen zijn behoorlijk duurder dan bij een universeel bedrijf (meer dan logisch overigens en daar heb ik geen probleem mee). De wielen zitten dit maal wel vast dus daar heb ik geen klachten over. Wel heb ik moeite met het feit dat ik bij thuiskomst constateer dat er behoorlijk wat vieze handen op mijn auto zitten (ik ben geen zeur maar je let op alles na de eerdere ervaring). Op het moment dat er een auto met dit verleden in de werkplaats komt dan is het meer dan belangrijk om deze 200% te controleren. Haal even een doekje over de wielen, dat staat zoveel mooier en dan hadden jullie waarschijnlijk ook geconstateerd dat er vieze handen op de auto zelf zaten. Daarnaast is ook de wijze waarop je als klant geholpen wordt door de administratie vanuit Goes behoorlijk onbeschoft te noemen.
  • Service:1
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
waterman uit kruiningen 2 maanden geleden 7
geen gratis smart bij reparatie auto
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Elwin uit ABC 2 maanden geleden 10
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
marloes uit Goes 2 maanden geleden 10
Prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
John uit Roosendaal 2 maanden geleden 9
Goede onrvangst. Alles wordt goed begrepen en uitgelegt.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
PCM Vollebregt uit FIJNAART 2 maanden geleden 5
bij de laatste apk keuring werd er gezegd dat alles in orde was afgezien van wat verlichting. toch weten jullie er weer een rekening uit te persen van meer dan 500,00.
ook is vervangend vervoer weer aangerekend en zelfs 11,00 brandstofkosten middels een aparte factuur.
wij hebben van oudsher de afspraak dat bij reparatie ed. vervangend vervoer gratis is.
bijna bij alle facturen van de laatste jaren hebben wij op-en of aanmerkingen moeten maken.
de mensen zijn van goede wil maar het service niveau en de deskundigheid van "sturm" word bij lange na niet gehaald maar er moet wel onevenredig veel betaald worden.
ik hoor ditzelfde van veel mensen in mijn omgeving die inmiddels massaal besloten hebben geen zaken meer te doen met uw organisatie.
  • Service:8
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
laura uit axel 2 maanden geleden 10
Plotseling lekke band, band werd direct besteld en volgde dag 11u klaar om op te halen......snelle service
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Ab uit Oostkapelle 2 maanden geleden 10
Vera deed het gewoon goed, ze is vriendelijk en open kan luisteren en meedenken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Paul van Giessen uit Oostkapelle 2 maanden geleden 10
Zie hierboven!
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Richard uit Bergen Op Zoom 2 maanden geleden 8
Prima
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Harry van de Voorde uit Westdorpe 2 maanden geleden 9
Was olielekkage in bedrading naar lambda-sonde.....
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Loes uit Wissenkerke 2 maanden geleden 10
Goed
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Roel uit Burgh Haamstede 2 maanden geleden 10
Zie boven.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Marlies Prevo-Rouschen uit Eygelshoven Limburg 2 maanden geleden 10
Zonder klant te zijn bij deze Mercedes garage ben ik perfect en snel geholpen met mijn autopech.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Fatima uit Bergen op Zoom 2 maanden geleden 10
Auto op tijd gebracht en me vervangend vervoer stond ook op tijd klaar voor mij.

Bedankt!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Frank uit Roosendaal 2 maanden geleden 10
Deze keer voor een A-beurt (kleine beurt) en een APK geweest.
Wachttijd was acceptabel, alsmede de kosten.
Deze keer geen bijzonderheden, gewoon volgens verwachting. Vriendelijkheid personeel was ook in orde.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Sjaak van der Jagt uit Yerseke 2 maanden geleden 7
Had voor af mail beantwoord met welke extra punten ik ook wilde Nalaten kijken, waaronder ook een sterretje repareren in mijn voorruit, deze heb ik na telefonisch contact met de Serviceadviseur nog doorgeven, alleen daar door stond deze reparatie wel aan gerekend op mijn factuur en moest ik daar weer zelf achteraan, om dit bedrag weer terug te krijgen van mijn verzekering , dit is een beetje jammer,
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
M Thijssen uit Klundert 2 maanden geleden 10
Tijdens APK keuring van Mercedes heeft monteur ook nog een kleine reparatie gedaan aan deurramen zonder dit in rekening te brengen. Dat is pas goede services!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jonker uit Nieuwvliet 2 maanden geleden 9
Zonder afspraak even naar garage voor informatie gebruik vd mbux.
Worden ondanks lunchpauze meteen heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen om eea uit te leggen mbt gebruik van de mbux. Dank hiervoor !!
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
J.A.Koekkoek uit Axel 2 maanden geleden 1
Op maandag een afspraak gemaakt om een auto te bekijken die in de verkoop staat in Roosendaal. Afspraak op dinsdag niet mogelijk omdat volgens verkoper auto dan in gebruik was afspraak gemaakt voor woensdagmiddag dan konden ze woensdagmorgen de auto nog even tiptop maken.
Woensdagmorgen telefoon auto is verkocht????
Volgens mij is er dan wel wat mis in de organisatie want anders hadden ze op maandag ook kunnen zeggen dat er al iemand bezig was met de verkoop deze auto.
Dit is gewoon knudde slechte zaak.
Over mijn service in Terneuzen nooit te klagen gehad maar dit moet me toch even van het hart.
Beste heer Koekkoek,

Vervelend dat u onze service zo ervaren heeft. Ik heb navraag gedaan bij onze verkoper, hij geeft aan dat er meerdere genteresseerden waren voor deze mooie auto. Het spijt ons dat dit niet eerder aan u gemeld is, dit is zeker een leermoment voor de toekomst.

Uiteraard zien wij u in de toekomst graag bij ons terug en ontvangt u de service en klantvriendelijkheid zoals u deze van ons mag verwachten.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Roosendaal
Hannes uit Wouw 2 maanden geleden 1
Heb onze mercedes voor een terugroepactie naar mercedes gebracht ze hebben een nieuw dakraam geplaatst dat is netjes gedaan ,nu kwamen we erachter dat de omlijsting van de automatische versnellingspook kapot was dat is daar gebeurd de auto heeft er een weekend gestaan nu zijn we terug gegaan en zeggen ze dat ze geen zin hebben in een welles niettus spelletje en dus niet overgaan op reparatie beetje jammer wij zijn altijd zo zuinig op onze auto
  • Service:2
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
Peter uit Westkapelle 3 maanden geleden 5
Beste MB, op uw verzoek hierbij mijn ervaring. Auto gebracht met een esp storing die mijn lokale garage niet gerepareerd kreeg. Conform afspraak is er een diagnose gesteld met bijbehorend kostenplaatje. Prima. Wat ik jammer vond is dat er tevens een melding was dat een kentekenlampje vervangen diende te worden. Toen ik de auto ophaalde en startte viel me op dat dit niet was gedaan. Ik heb niet specifiek gevraagd om dit wel te doen maar ik vind dit wel een gemiste kans. Wat ik slecht vind is de storing in 1 van de parkeersensoren voren nadat ik wegreed met de auto bij MB. Deze ging/gaat constant af en moet opgemerkt zijn door de desbetreffende monteur na het stellen van de diagnose en de auto vervolgens weer geparkeerd te hebben op het buitenterrein. Al met al wat mij betreft een gemiste kans.
  • Service:5
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Terneuzen
Martin Ruppert uit Middelburg 3 maanden geleden 8
Mijn afspraak was om 08.00. Er werd direct met de auto begonnen: grote beurt. En tijdens het onderhoud ben ik van de stand van zaken op de hoogte gehouden. De koffie was heel lekker!
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Anton uit Sint Willebrord 3 maanden geleden 10
Koffie tot mijn beschikking en moest eigenlijk 1.5 uur wachten maar dat hebben de collega's samen tot een half uurtje wachten kunnen maken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Elias uit Bergen op zoom 3 maanden geleden 10
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Eric Savelkouls uit Etten-Leur 3 maanden geleden 10
Rij sinds 4 maanden mercedes en op advies van anderen in Roosendaal terecht gekomen.
Heb na service 2000 km gereden en geen probleem na oh.

Service klantcontact is ook erg goed.

Ben terug houdend in reactie omdat de laatste 3 garages een ergenis waren en ik na service zelf onder de auto lag om te sleutelen.

Verwacht dit niet bij jullie en hoop dat we lang contact houden om de cla te verzorgen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Harry uit Bergen op Zoom 3 maanden geleden 10
Prima dat Mercedes nog terugroepaanpassingen verricht bij relatief

Oude auto's. Service is prima.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Theo uit Serooskerke (sch) 3 maanden geleden 9
Camper Marco Polo werd opgehaald en teruggebracht voor een kleine onderhoudsbeurt + extra toevoegingen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Fons Buijs uit Roosendaal 3 maanden geleden 10
Prima werk geleverd, 'n 10
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Bert uit s Heer Arendskerke 3 maanden geleden 10
Mijn auto was toe aan de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Tegelijkertijd moest er een reparatie worden uitgevoerd aan een fuseekogel en moesten 2 banden worden vernieuwd.
Alles netjes in overleg. Extra attent was dat de reparatie aan de fuseekogel met coulance werd doorberekend. De houding van Mercedes Benz zelf in deze was zeer teleurstellend.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Geert uit Terneuzen 3 maanden geleden 10
Mijn Marco Polo gaf een melding waar naar gekeken moest worden voor de vakantie.
Een afspraak kon, ondanks de drukte snel gemaakt worden.

Het kleine euvel zou ca 30, a 45 minuten in beslag nemen om te verhelpen.

Echter was dit op nog geen 20 minuten verholpen.
Vriendelijke receptie en monteurs.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
T uit Hellevoetsluis 3 maanden geleden 10
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
George Bolmers uit Roosendaal 3 maanden geleden 8
Afgesproken was dat er een korting zou worden gegeven op de draagarm reparatie. Op de factuur was dit niet te zien. Na de reclamatie zou ik worden teruggebeld door Jack omdat hij op vakantie was. Vroeg nog of ik alvast moest betalen, maar dat was niet nodig. Na zijn terugkomst heb ik bijna een werkweek niets gehoord. Op de vrijdag heb ik toen maar gebeld om nogmaals de factuur ter discussie te stellen. Excuses ontvangen en zou meteen worden uitgezocht. Aan het einde van de dag een gecorrigeerde factuur ontvangen, toen ook meteen betaald.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
jack v/d kloot uit zundert 3 maanden geleden 10
zeer goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jos uit Goes 3 maanden geleden 10
Kan het bedrijf iedereen aanraden want je wordt altijd goed geholpen en de medewerkers zorgen altijd goed voor onderhoud van mijn auto
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ruud uit Sint Jansteen 3 maanden geleden 10
Hele prettige ontvangst en goed op de hoogte gehouden wat de status van de auto was tijdens onderhoud. Ook bij het ophalen nog goede technische uitleg.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Fred Portier uit Roosendaal 3 maanden geleden 10
Was bij de dealer voor een kleine onderhoudsbeurt. Gebruik gemaakt van de business lounge boven. Rustig kunnen werken. Na 2 uur was de auto klaar zoals afgesproken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Corn uit Scharendijke 3 maanden geleden 8
Gewoon goed
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Vijfhuizen Petra uit Dirksland 3 maanden geleden 9
worden hier fijn ontvangen prima garage klantvriendelijk goede service
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Hermanus uit Roosendaal 3 maanden geleden 10
Prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
Schrooten uit Vlissingen 3 maanden geleden 9
Snelle service vakmanschap.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Charles uit Vlissingen 3 maanden geleden 10
Zoals verwacht, goed geregeld.

Van het maken van de afspraak, afhalen van auto en wederom terug bezorgen en informeren. Alles zoals het hoort.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Ronnie uit Middelburg 3 maanden geleden 8
Sinds 2018 is mijn Mercedes hier in onderhoud. De eerste keer zijn er een aantal zaken niet goed gegaan wat behoorlijk wat irritatie opleverde. Uiteindelijk is dit inorde gemaakt en was benieuwd of mijn volgende onderhoud nu wel goed zou verlopen. Hierbij ging wel alles zoals het hoort en is de service prima verlopen en wordt er ook gehoor gegeven aan de klant. Gelukkig maar anders was ik overgestapt naar Terneuzen.

Enige minpunt is dat je geen gratis vervangend vervoer kan krijgen maar wel evt een huurauto.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Bert uit Hoeven 3 maanden geleden 10
Schade is prima gerepareerd en ze hebben alles geregeld met mijn verzekering.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
jacobus uit sluiskil 3 maanden geleden 8
correct
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Jean-Paul uit de Jonge 3 maanden geleden 9
Gastvrij ontvangen en netjes geholpen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Dick uit Kruiningen 3 maanden geleden 6
Gemaild voor een onderhoudsbeurt doorAutomotions die gezien het geringe aantal kilometers niet nodig was. Vooraf had ik al gevraagd of de kalendertijd rekening hield met de door mij afgelegde kilometers.
Als antwoord kreeg ik wanneer ik hier niet voor een beurt kwam mijn pechhulp zou vervallen, Achteraf bleek dit een misverstand te zijn, maar vooraf had ik gevraagd of deze beurt wel nodig was. Uiteindelijk was het niet nodig, Dan denk je mee, word ik verwezen naar de ANWB voor pechhulp.
  • Service:6
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Mike uit Putte 3 maanden geleden 4
2 jaar klant geweest maar niet tevreden over wat je zou mogen verwachten van een Mercedes dealer. betaal liever iets meer voor een vak garage maar had ook bij de locale dealer kunnen binnen stappen. na verkoop auto op zoek gegaan naar een andere dealer.
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Perry uit Terneuzen 3 maanden geleden 10
Vriendelijk en deskundig personeel.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Jan uit Kloosterzande 3 maanden geleden 10
Positief
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Rino uit Heinkenszand 3 maanden geleden 4
Moest 2.5 uur wachten op de 60.000+ km beurt (ik zag in de Me app dat de autodeur pas 1 uur na binnenkomst werd geopend, dus dat zal de extra vertraging wel geweest zijn denk ik? Zou fijn zijn als ze van te voren ff bellen dat het een uurtje uitloopt oid)
Verder had ik in de afspraak al vermeld dat er een dopje kapot was aan de gordel; bij aankomst moest deze echter nog besteld worden! Waarom geef ik.het dan door?
De monteur had ook niet ff de moeite genomen om de afgevallen veiligheidshamer er weer op te monteren. Jammer.
Auto was wel weer lekker gewassen.
  • Service:4
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Anya uit Bergen op Zoom 3 maanden geleden 10
APK keuring is keurig afgewerkt binnen een korte tijd. Wij kregen een fiets te leen om in de stad te gaan winkelen.
De prijs/kwaliteit verhouding verdient een dikke 10.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
haast uit .roosendaal 3 maanden geleden 10
goed service en heel klantvriendelijk
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
piet uit roosndaal 3 maanden geleden 10
div. keren goed en snel geholpen, als het wat langer duurde werd een vervangende auto aangeboden. prime service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
E uit Rhoon 3 maanden geleden 10
Goede service en eerlijke prijs.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Bert uit Middelburg 3 maanden geleden 9
Altijd zeer betrokken
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Roy uit Middelburg 3 maanden geleden 10
Wij zijn blij met onze Mercedes. Wij houden van het comfort, de klasse en uitstraling van dit merk. Wij kiezen bewust voor een MB Occasion in plaats van een nieuwe auto van een ander merk. Die keuze maken wij ook vanwege de uitstekende service door de mannen en vrouwen in de recepties en de werkplaats. Een goed team!

Niet alleen tijdens reguliere onderhoudsbeurten, maar ook op de spaarzame momenten dat er onverwachts een bezoek aan de werkplaats moet worden gebracht. Er wordt dan alles op alles gezet om je mobiel te houden. Dank voor de goede service Automotions Mercedes-Benz Goes!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Franco van den Branden uit Steenbergen 3 maanden geleden 10
uitstekend
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
koos uit bergen op zoom 3 maanden geleden 10
auto 's ochtens thuis opgehaald; in de loop van de ochtend telefonisch contact; auto 's avonds weer thuis gebracht.
Al ruim 25 jaar een perfecte service en vriendelijke, professionele, medewerkers
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Patricia uit Bergen op Zoom 3 maanden geleden 8
Prima service, geheel volgens afspraak uitgevoerd
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Martin uit Schoondijke 3 maanden geleden 10
Relaxte sfeer.
Beetje weinig Mercedes te zien.
Beetje teveel Peugeot.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Gerard uit Hulst 3 maanden geleden 10
Dik tevreden
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Dick van Es uit Terneuzen 3 maanden geleden 10
Zeer klant vriendelijk ,Zeer deskundig en een uitmuntende service.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Grard Frijters uit Halsteren 3 maanden geleden 10
Prima service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Anton uit St Willebrord 3 maanden geleden 10
Gelijk geholpen, top!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Eric Hol uit Fijnaart 3 maanden geleden 10
Fijn om even te kunnen doorwerken terwijl de auto even op de brug staat voor wat ongepland onderhoud.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Jeannine Rombaut uit Koewacht 3 maanden geleden 10
snel sevice
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Adrie uit KAMPERLAND 3 maanden geleden 10
Een goede garage en vakkundig vriendelijk personeel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
J. de Witte uit Goes 3 maanden geleden 10
volgens afspraak
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Theo uit Nispen 3 maanden geleden 9
Prima geregeld
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
F. Klasen uit Sas van Gent 3 maanden geleden 3
Zou na de wzh informatie krijgen over wat er precies gedaan is en hoe nu verder. Heb helemaal niets meer gehoord.
Miskoop van het jaar heb ik gezegd, en nog word je niet serieus genomen.
Auto is al niet goed vanaf de verkoop.
  • Service:4
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Terneuzen
Jos uit Ossendrecht 4 maanden geleden 9
als extra service een leenauto en een gratis wasbeurt
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Johan uit Hulst 3 maanden geleden 10
monteurs zij top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
J.A.J.M. uit Roosendaal 3 maanden geleden 1
een band die ik niet kon oppompen omdat het ventiel te diep zat(was met een tangetje goed te maken) koste eht oppompen waar ik om vroeg me euro86,82.
  • Service:1
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
Edwin uit Roelse 4 maanden geleden 10
Reparatie perfect uitgevoerd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Claes Danny uit Hulst 4 maanden geleden 9
Goed service

Klantvriendelijk
Bij het telefonisch gesprek wist de telefoniste direct alle gegevens van de wagen

Supper
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
N uit Goes 4 maanden geleden 2
Ik nooit meer...
  • Service:2
  • Expertise:2
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Goes
Rien uit 's heer Abtskerke 4 maanden geleden 10
Mijn auto gaf een computer storing aan. Deze is snel door jullie verholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Sjoerd uit Terneuzen 4 maanden geleden 10
Beurt, 4 nieuwe banden, nieuwe remblokken achter en ruitenwissers vervangen, allemaal op 1 dag! En zelfs nog gepoetst en gestofzuigd. Top.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Krijn uit Terneuzen 4 maanden geleden 8
Zie boven
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Ger uit Roosendaal 4 maanden geleden 9
Minpuntje
Afgesproken was dat de kleine beurt 2 uur in beslag zou nemen. Het werd echter ruim 3 uur n er waren geen bijzonderheden.

Pluspuntje

De aardige mensen aan de balie, de kwaliteit van de koffie en de lounge.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Christiaan uit Fijnaart 4 maanden geleden 10
Ik werd erg vriendelijk ontvangen en de service was top, de auto was zelfs gewassen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
JP uit Ouddorp 4 maanden geleden 10
Goed geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Yorick schaeffer uit Zevenbergschenhoek 4 maanden geleden 10
Niks op aan te merken
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Sjoerd uit terneuzen 4 maanden geleden 10
super goed geholpen zoals altijd
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Jacques uit Retranchement 4 maanden geleden 8
Op tijd klaar, alles wat afgesproken ik, is gedaan, prima!

Bij de vraag: prijs/kwaliteit nvt ingevuld, rekening nog niet ontvangen.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Ad uit Zierikzee 4 maanden geleden 9
Goed en vertrouwd
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Zvonimir uit Putte 4 maanden geleden 4
Terugroepactie was ok , maar de vraag voor een offerte voor het herstellen van mijn versnellingsbak die kreeg ik niet (tot 2x toe).
Dat werd de vorige keer vastgesteld .
Hoopte eventueel op een coulance van Mercedes ,maar geen reactie.
Zeer jammer
  • Service:4
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Klaas En Heleen uit Vlaardingen 4 maanden geleden 3
Duidelijke afspraak, nette ontvangst, de update van navigatiesystemen is geregeld.

Onze vraag m.b.t. Hoe in te stellen de hoogte lengte en breedte van de camper zodat we niet vast komen te staan in een tunnel of onder een te lage brug werd niet aangenomen l. Verwezen werd naar boekje op stoel, daar zou het instaan. Dit boekje gaat alleen over de parkeerstandfunktie.

De navigatie is nu zodanig dat wij door geen enkele tunnel meer kunnen rijden volgens Mercedes me (niet de Beneluxtunnel niet de Heinenoord tunnel) .
We hebben afgelopen woensdag met Mercedes me gechat , ook nu weer belofte gehad dat we info gemaild of telefonisch zouden krijgen , maar nog steeds niet.

Kortom ik begin gefrustreerd te geraken!

Vorige prima onderhoudsbeurt gekregen. Maar dit hoort er ook bij.
  • Service:1
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:5
Automotions MB Roosendaal
Dennis Opstal uit Hoogerheide 4 maanden geleden 10
Prima.

Alles goed geregeld. Snel. Eenvoudig. Simpel.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Juliette van Dijk uit Wouw 4 maanden geleden 5
Onze Mercedes A is 4 jaar, 53000 km. Dit jaar moest hij voor het eerst gekeurd worden en een jaarlijkse onderhoudsbeurt hebben.
De rekening van ruim 800 vind ik belachelijk duur, dit weerhoudt mensen er van om naar een officiele dealer te gaan voor onderhoud!!
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Roosendaal
Paul uit Bergen op Zoom 4 maanden geleden 8
Ik kom voor het derde jaar met mijn camper voor APK en reparaties. Dit naar alle tevredenheid. De monteurs zijn aanspreekbaar. Iedereen is behulpzaam. Bij kleine reparaties mag je meekijken.
  • Service:8
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Ad Luitwieler uit Vlissingen 4 maanden geleden 8
zoals ik gewend ben, goed geregeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Jos Dobbelaar uit Gapinge 4 maanden geleden 10
Afspraak op korte termijn.

Duidelijke communicatie over bijkomend werk.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
J.W. van den Akker uit Terneuzen 4 maanden geleden 10
Goede service, klantvriendelijk en kwaliteit
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Henk uit Goes 4 maanden geleden 10
Peter van Eijk heeft terstond nota genomen van het probleem: een kapot deksel van de zekeringskast van mijn SLK. Het onderdeel is direct besteld en via een telefoontje ontving ik 2 dagen later bericht dat het onderdeel binnen was gekomen. Bij aankomst heeft Peter het onderdeel direct in de auto aangebracht. Super behandeling!!Peter is geknipt voor zijn vak.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Belinda uit Oud Gastel 4 maanden geleden 10
De storing aan mijn auto is vakkundig opgelost
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jac. uit Putte 4 maanden geleden 10
Ik ben vanaf mijn tel. aanmelding t/m ophaling van de auto perfekt klantvriendelijk en ook transparant behandeld.

Echte Duitse Verantwoorlijkheid richting de klant zoals ik ook bij mijn wergever Bayer 34 jaar dagdagelijks ondervond.

Met Vr. Gr.
Jac.Meesters.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jan Verbiest uit Dirksland 4 maanden geleden 10
Gastvrije sfeer, uitstekende service.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Gaby Schut uit Steenbergen 4 maanden geleden 8
Netjes geholpen
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
C uit KATS 4 maanden geleden 8
Prettig

Minpuntje was banden spanning na bezoek erg ongelijk kreeg melding tijdens het rijden .
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Victor uit BROUWERSHAVEN 4 maanden geleden 10
goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Hans uit Vlissingen 4 maanden geleden 10
Zoals altijd een vriendelijke behandeling, duidelijke gegevens en afspraken omtrent service en/of reparatie.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Kees uit Goes 4 maanden geleden 10
Afspraak snel gemaakt, vriendelijk te woord gestaan en goede afhandeling. Stond prima leenfiets ter beschikking. Keurig op tijd klaar.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ton uit Etten-leur 4 maanden geleden 10
Goed.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Roosendaal
Theo uit BERGEN OP ZOOM 4 maanden geleden 9
Prima service
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
Guus uit Hulst 5 maanden geleden 5
De onderhoudsbeurt op zich is prima uitgevoerd.
Ook de afhandeling.

Waar ik erg onaangenaam van ben verrast, waren de zeer hoge kosten
voor die grote beurt. 1200.-
Dit bij een kilometerstand van net 27000 km ! De auto is weliswaar 5 jaar oud, maar toch.
De uitleg vooraf, waarom zo duur was er niet.
Ik ben er wel mee akkoord gegaan, maar met een slechte smaak in mijn mond
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:1
Beste Guus,

Bedankt voor je terugkoppeling op onze site.
Het spijt mij dan ook te horen dat je laatste werkplaatsbezoek anders is verlopen dan je van ons gewend bent.

Ik heb dit opgenomen met onze werkplaats en dit zal zeker mee genomen worden in de toekomst als verbeterpunt. Graag zien wij je bij een volgend werkplaatsbezoek weer als tevreden klant bij ons terug.

Met vriendelijke groet,

Marianne
Automotions MB Terneuzen
Rinus uit Krabbendijke 5 maanden geleden 8
Werkplaats receptie is vriendelijk en klantgericht.

Verkopers hebben geen oog voor de klant.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
eduard mieras uit Wemeldinge 5 maanden geleden 10
verliep weer prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Elly Larif uit Woensdrecht 5 maanden geleden 8
Het maken van de afspraak was problematisch en de vriendelijkheid van de medewerkster was absoluut niet conform wat ik gewend was.

Ik stond op het punt om mijn auto, door dat gesprek, ergens anders onder te brengen.

Verder prima service van de werkplaatsafdeling, zij zijn altijd zeer klantvriendelijk. Uiteindelijk is het met de afspraak wel goedgekomen, maar ik had er toch een heel vervelend gevoel bij.

Bovenstaande is de reden van 4*, normaal is het 5*. De klantvriendelijkheid van de afsprakenbalie verdiende een 2*.
  • Service:7
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste mevrouw Larif,

Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site.
Het spijt mij dan ook te horen dat uw laatste afspraak anders is verlopen dan u van ons gewend bent.

Dit zal zeker mee genomen worden in de toekomst als verbeterpunt, graag halen we met alle plezier uw auto in Woensdrecht op.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Goes
Aize uit Zierikzee 5 maanden geleden 10
Ik hou er van de auto bij de merkdealer te laten onderhouden.
En bij Automotions Mercedes-Benz Goes, word ik daarin niet teleur gesteld.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Frank Huijbregts uit Sint Willebrord 5 maanden geleden 10
Zoal boven vermeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Willem uit Vlissingen 5 maanden geleden 10
Het was goed, maar door de coronamaatregelen was ik niet op mijn gemak, ligt niet aan de mensen van Automatons maar aan mijzelf ik behoor tot een risicogroep maar daar heeft het personeel alle begrip voor. Bedankt.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Beste Willem,

Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn te horen dat u zo tevreden over ons bent.

Omdat uw en onze gezondheid vooropstaan volgen wij de adviezen van het RIVM en de overheid en houden we alle ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. We snappen heel goed dat u zich niet op uw gemak voelde vooral omdat u tot een risicogroep behoort, we hebben ook de mogelijkheid uw auto gratis op te halen als u liever niet naar onze werkplaats komt.

We denken graag met u mee als u vragen heeft. Op deze manier kunnen wij u ook nu de service blijven leveren die u van ons gewend bent.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Goes
Natasja Warrens uit Domburg 5 maanden geleden 10
Perfect en snel geregeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Cees uit Bergen op Zoom 5 maanden geleden 8
De terugroepactie van Mercedes is prima begeleid en we kregen de duur van de reparatie een vervangende auto mee
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Martijn uit ovezande 5 maanden geleden 8
Alles is netjes geregeld.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Wanda Zegers uit Terneuzen 5 maanden geleden 10
Goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
C.m. Van der weele uit Colijnsplaat 5 maanden geleden 9
ben gebeld voor afspraak

vervangende auto was prima
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
werner vergouwen uit hoeven 5 maanden geleden 10
Zeer klantvriendelijke, en deskundige vakmensen. Een enorme meerwaarde bij het bezitten / rijden van een Mercedes Benz.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Tineke Hack uit Kruisland 5 maanden geleden 5
Ontvangst door medewerkers is supernetjes. Het is alleen dat wij al geruime tijd op een onderdeel zitten te wachten alvorens deze servicebus gekeurd kon worden. Wij hebben deze bus in buiteland nodig. Externe collega heeft voor noodoplossing gezorgd en dat had eigenlijk door Automotions gedaan mogen worden vind ik.
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:3
Automotions MB Roosendaal
arjan uit Middelburg 5 maanden geleden 8
zie boven
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Philip uit oostburg 5 maanden geleden 10
service is gewoon top,
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
P de krijger uit Oostburg 5 maanden geleden 10
Goed en correct
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Sila uit Middelburg 5 maanden geleden 10
Auto opgehaald en teruggebracht volgens afspraak, goede terugkoppeling bijzonderheden beurt en kosten.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
J Euser uit NOORDGOUWE 5 maanden geleden 10
Zoals ik al 25 jaar gewend ben verliep alles vlekkeloos, vanaf het maken van de afspraak voor de onderhoudswerkzaamheden tot en met het overhandigen van de sleutels na afloop van de werkzaamheden en het nabellen of alles toch wel echt goed was gegaan.

Vriendelijk, service- en klantgericht, vakbekwaam, betrouwbaar, kortom een uitstekende garage waardoor je ook Mercedes-Benz blijft rijden!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ren uit Oudenbosch 5 maanden geleden 10
perfect
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Hans uit Oosterhout 5 maanden geleden 10
Direct geholpen en alles snel en goed opgelost
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Wim uit Zoetermeer 5 maanden geleden 10
Alles volgens afspraak en op tijd uitgevoerd.
  • Service:10
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Diederik uit Middelburg 5 maanden geleden 10
Onderhoud en apk is uitgevoerd volgens afspraak. Bijzonderheden werden vooraf overlegd. Goede adviezen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Kees uit OUDENBOSCH 5 maanden geleden 10
Goede service
  • Service:7
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Theo uit nispen 5 maanden geleden 10
Werd door dealer benaderd ivm bandenwissel naar zomerbanden. Zelf niet aan gedacht. Keurig op korte termijn afspraak, netjes geregeld, 2 banden vervangen en kreeg auto netjes gewassen terug.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Jurgen Bos uit Hoedekenskerke 5 maanden geleden 10
Wederom goede service en vakmanschap
Beste Jurgen Bos,

Bedankt voor uw melding op onze site.
Ik heb uw melding besproken met mijn collega en ben blij te horen dat alles inmiddels naar volledige tevredenheid voor u is opgelost.
Wij zien u dan ook graag als tevreden klant in de toekomst bij ons terug.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Goes
Mathieu uit Dongen 5 maanden geleden 10
auto rijd weer als nieuw, fris en geeft een goede service geeft een veilig gevoel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Rene uit Vlissingen 5 maanden geleden 6
APK afspraak om 13:00 uur.
12:55 aanwezig, auto werd om 13:20 naar binnen gereden.
Vervolgens tot 14:00 uur zitten wachten tot de auto gereed was.

Persoonlijk vond ik dit aan de lange kant, voor een APK, zeker als je blijft wachten.

Daarbij was ik hiervoor terug moeten komen, omdat de APK niet gedaan kon worden tijdens groot onderhoud omdat dit een maand te vroeg was. Reden van vroege groot onderhoud was remmen versleten (2de keer tussen beurten door).

Verder vriendelijk geholpen, maar hier is wel winst te behalen.
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste Rene,

Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site.
Het spijt mij dan ook te horen dat uw laatste werkplaatsbezoek anders is verlopen dan u van ons gewend bent.

Ik heb dit opgenomen met onze werkplaats en dit zal zeker mee genomen worden in de toekomst als verbeterpunt. U kunt uw voertuig al vanaf 2 maanden vr de APK-vervaldatum opnieuw laten keuren, de nieuwe APK-vervaldatum blijft dan hetzelfde.

Graag zien wij u bij een volgend werkplaatsbezoek weer als tevreden klant bij ons terug.

Met vriendelijke groet,

Marianne
Automotions MB Goes
Richard uit Rilland 5 maanden geleden 10
Blijf mij verbazen over de service die ik krijg .
Zoals ophaal service

Als we even moeten wachten op de auto direct een was en stofzuigbeurt
Ook het contact wat loopt via Danny van l is super goed en niets is te veel .
Dus zeer tevreden over de aankoop en service van verkoop en werkplaats

Mvg richard Broomhead
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Uilke uit Oostkapelle 5 maanden geleden 10
Vriendelijk en zeer informatief
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Piet Broekhuizen uit ROTTERDAM 5 maanden geleden 10
Omdat ik uit Rdam kom wil ik snel geholpen worden en wachten tot de onderhoudsbeurt klaar is. Dat gaat altijd perfect en nooit een probleem. En de koffie en verdere verzorging is ook prima..
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Bob uit Bergen op Zoom 5 maanden geleden 10
Na het inleveren van de sleutel, keurig netjes gewezen op de Businessruimte boven, kopje koffie aangeboden gekregen en even rustig kunnen werken aldaar. Tussentijds netjes op de hoogte gehouden van het verloop en tevens de vraag gekregen of de auto nog even gewassen kon worden. als extra even de matten schoongemaakt, waarna de servicemedewerker netje kwam vertellen dat de auto gereed was. Wat een heerlijk gevoel gewoon zoals het hoort.
Complimenten voor de service en de gastvrijheid.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
John uit Saija 5 maanden geleden 10
Goede uitleg van Peter mbt. Fietsendrager heeft de nummerplaat gemonteerd en gaf als tip aan dat deze er beter op kan blijven.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Stef uit Oudelande 5 maanden geleden 10
Prima service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Alex uit Westdorpe 5 maanden geleden 10
Zeer tevreden.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Marc uit Halsteren 5 maanden geleden 9
Uitstekende ervaring klantvriendelijk, gastvrij en deskundig
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Gilbert Engeldal uit Vlissingen 5 maanden geleden 8
Zoals altijd klantvriendelijk een goed geholpen.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Lars uit Roosendaal 5 maanden geleden 10
geen op/aanmerkingen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Johan uit Oud Gastel 5 maanden geleden 7
Goed
  • Service:8
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
A.J.M. uit Bergen op Zoom 5 maanden geleden 10
Keurig geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jaap uit Arnemuiden 5 maanden geleden 10
Vriendelijk personeel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Brigitte uit Roosendaal 5 maanden geleden 9
Plotseling mankementen aan mijn auto tijdens de coronacrisis.
Er werd goed meegedacht over vervangend vervoer voor tijdens de reparatie, geweldig!!!
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Paul uit Hulst 5 maanden geleden 10
Very impressed with how well the situation with COVID-19 was handled. Continual cleaning in evidence, social distancing strictly maintained, PPE being worn appropriately, and no significant additional time required for my tyre change.
Automotions MB Terneuzen
Marco uit Zevenbergen 5 maanden geleden 10
Wederom een prima ervaring bij Automotions in Roosendaal.
Vriendelijk personeel, geholpen conform afspraak en tijd met een goeie Bak koffie toe.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Albert uit Etten-Leur 6 maanden geleden 9
Alles wat je mag verwachten van een MB dealer!
Er wordt meegedacht, vriendelijk, verstand van zaken en een goede service.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Eric uit Brielle 6 maanden geleden 6
Na het ophalen van mijn auto zat de voorbumper niet goed gemonteerd. Miste meerdere schroeven.

Of deze is los geweest weet ik niet, wel was het overduidelijk te zien dat deze los zat.

Voor de rest prima geholpen!
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
braat uit sintwillebrord 6 maanden geleden 10
is altijd goed geregeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Walter uit Sprundel 6 maanden geleden 10
Gemakkelijke afspraak
Keurige ontvangst en bespreking te verrichten zaken
Bij extra werk netjes overleg per telefoon
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Suijkerbuijk uit Rucphen 6 maanden geleden 6
Bij de vervolgafspraak bleek de werkbon niet aanwezig en de eventuele te vervangen banden waren ook "spoorloos"
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Eric uit Fijnaart 6 maanden geleden 6
via Leaseplan doorgaans bij andere onderhoudsbedrijven geweest. nu eerste keer mercedes. wat opvalt is dat Mercedes heel erg vanuit zichzelf redeneert (was al zo bij de aankoop), terwijl die onderhoudsbedrijven heel erg klantgericht zijn. Bij Mercedes moet je de auto zelf brengen en dan maar zien hoe je thuis komt. Bij andere bedrijven (eg James) wordt de auto gehaald en weer teruggebracht. Uiteindelijk voor mij veel minder moeite. Bij Mercedes krijg je slechts te horen dat een auto 62 euro kost om thuis te komen...

Toch een wereld van verschil. Want voor de rest zit er geen verschil in. Je loopt naar binnen en geeft de sleutel. en je loopt naar binnen en je krijgt je sleutel weer terug.
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste Eric,

Je reactie verbaast me, dit is niet de normale gang van zaken hoe wij met onze klanten omgaan. We hebben klantvriendelijkheid en klantgerichte service juist hoog in het vaandel staan. Tevens is er wel de mogelijkheid om de auto bij je thuis op te halen, dit wordt door onze klanten juist in deze onzekere tijd als erg prettig ervaren.

Uiteraard zien wij u bij een volgend bezoek graag als tevreden klant bij ons terug.
Geef gerust aan dat we je auto thuis op mogen halen, dit doen we graag voor je.

Met vriendelijke groet,

Marianne
Automotions MB Roosendaal
Firm Hopmans uit Bergen op Zoom 6 maanden geleden 10
.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Aar bakker uit Tholen 6 maanden geleden 2
Een zeer slechte afhandeling van storing proberen een nieuwe tubo te verkopen van 2500euro inclusief montage terwijl het om een lekke turbo slang gaat ter waarde van 2 euro .
Personeel blijkt dus erg onbekwaam te zijn om een juiste diagnose te stellen.
  • Service:2
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Roosendaal
Erwin uit Roosendaal 6 maanden geleden 10
Zeer tevreden, kwaliteit kost hellaas wat.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Ans van den Berg uit Dinteloord 6 maanden geleden 10
goed
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
mike watering uit halsteren 6 maanden geleden 8
Perfect volgens afspraak geholpen en uitgevoerd !
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Ben uit Wouw 6 maanden geleden 10
Vriendelijk en deskundig.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
m uit Terneuzen 6 maanden geleden 10
prima
Automotions MB Terneuzen
Marc uit Zuiddorpe 6 maanden geleden 7
Er valt niets te zeggen over ontvangst, service en vriendelijkheid maar ik kwam voor een banden/velgen wissel en had op zijn minst toch verwacht dat de velgen gepoetst waren ! Ze zijn weer gemonteerd zoals ze er afgehaald zijn en dit viel mij toch een beetje tegen.
  • Service:5
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Sylvie uit Koewacht 6 maanden geleden 10
Goede service en hoge klantvriendelijkheid
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd uit terneuzen 6 maanden geleden 10
Problemen met lekkage, snel en vakkundig verholpen!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Johan uit Vogelwaarde 6 maanden geleden 9
Wordt snel geholpen
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Mark-Jan de Jonge uit Hulst 7 maanden geleden 8
Prima en snelle service.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Claes uit Hulst 7 maanden geleden 8
Goed
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Pouw uit OOSTBURG 7 maanden geleden 8
---
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Terneuzen
Eddy uit Sint Jansteen 7 maanden geleden 9
de service was perfect.
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
johan de vos uit VOGELWAARDE 8 maanden geleden 9
goed geholpen
  • Service:10
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
geertje marijs uit arnemuiden 8 maanden geleden 10
vriendelijk geholpen en fijne monteur
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Herbie uit Oostburg 8 maanden geleden 8
Afspraak gemaakt en via SMS herinnering gehad wat gemakkelijk is en klantvriendelijk. Goed te woord gestaan tijdens de het maken van de afspraak, ik had een storing motormanagement en van te voren werd gezegd dat ze dit zouden analyseren en oplossen. Op de afspraak zeer deskundig geholpen en bij elke stap uitleg van de monteur gekregen. Hij was ook zeer duidelijk over de complexiteit van de storing (misfire cil 1) kan heel veel oorzaken hebben. Het alarm stond in het geheugen en was nu uit wat het moeilijker maakt om te analyseren. De storing op proberen te sporen door de standaard zaken uit te voeren. ( bougies, bobines, kabels etc) Echter geen directe aanleiding gevonden en dus geen oplossing voor het probleem alleen een aantal zaken uitgesloten. Vervolgens weer aan het rijden en nog geen probleem gehad, wat altijd even afwachten is als er geen directe aanleiding is gevonden en verholpen. Al met al is het probleem er misschien nog maar dat was me duidelijk toen ik binnen reed met deze vraag.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
D lauret uit Terneuzen 8 maanden geleden 10
Twijfels over geluid bij wegrijden rechtsvoor. Blijken gewoon de banden te zijn maar ze hebben er toch voor de zekerheid naar gekeken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Rinus uit Hengstdijk 8 maanden geleden 10
snel en goed geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Monescillo uit Philippine 8 maanden geleden 10
Binnen gestelde tijd klaar
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Menno uit Terneuzen 9 maanden geleden 10
Je voelt je als klant gewaardeerd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Hans uit Zuiddorpe 9 maanden geleden 10
door flexibele opstelling kon ik met winterbanden op wintervakantie
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Said uit Zuiddorpe 9 maanden geleden 10
Zeer goede ervaring
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Dick van Es uit Terneuzen 9 maanden geleden 10
Goed advies gehad en 4 nieuwe banden

Erop gelegd
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd uit Terneuzen 9 maanden geleden 10
Mijn A klasse gaf aan dat de remblokken versleten waren en ik kon direct geholpen worden! En dat terwijl het rond kerst was en het dan altijd druk is. Mercedes Benz service is top.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
J de Jonge uit Sas van Gent 9 maanden geleden 8
Zeer goed
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Davy Van Oerle uit Axel 9 maanden geleden 10
Vooraf netjes op de hoogte gebracht van bijkomende kosten.
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
AJH uit Hulst 9 maanden geleden 7
Update computer functioneerde niet waardoor de navigatie update en een terugroepactie niet konden worden uitgevoerd.
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Andre Verduijn uit Breskens 10 maanden geleden 9
Mijn ervaringen voor het eerste bezoek waren goed!
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Danny uit Clinge 10 maanden geleden 9
prima garage met een goede service en werkplaats . zeer correct .
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Ed uit Hulst 11 maanden geleden 8
Diegene aan de balie die veel van Mercedes weet is een vriendelijk doortastend persoon en geeft het gevoel dat mijn Mercedes de juiste aandacht krijgt.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Terneuzen
Frank van Tatenh uit Walsoorden 11 maanden geleden 10
De Mercedes service is in deze garage te T eerneuzen uitstekend
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Ronald uit Axel 11 maanden geleden 10
Nadat een subframe van mijn auto aan het doorroesten was, heeft Automotions dit volledig voor me geregeld en afgehandeld, als zijnde coulance, bij Mercedes Benz. Moest alleen de auto afgeven en enkele dagen later weer ophalen. Top geregeld, hartstikke bedankt!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Rino uit Brugge 11 maanden geleden 8
N.v.t.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Gunther uit Hulst 11 maanden geleden 10
Zeer goed en vriendelijk
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Annemieke uit Breskens een jaar geleden 9
Erg klantvriendelijk
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Ed uit Aardenburg een jaar geleden 10
Snelle service, de nummerplaat verlichting was defect en binnen een half uur waren deze led lampjes vervangen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Eddy Dobbeleir uit Sluiskil een jaar geleden 10
Prima dienstverlening
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
M uit Terneuzen een jaar geleden 10
Goed geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Bas uit HOEK een jaar geleden 10
Werd precies op tijd geholpen en mocht meekijken met star diagnose tot probleem opgespoord was. In half uur klaar, prijs netjes.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
luc smet uit Kloosterzande een jaar geleden 10
Goede communicatie en service
over prijs/ kwaliteit kan ik niet oordelen daar het een bedrijfswagen onder lease is en ik de afrekening niet gezien heb.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
R M de Jongh uit Zoelen een jaar geleden 10
Snel geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Rinus uit Hengstdijk een jaar geleden 10
Altijd vriendelijk, en duidelijk v.w.b. de werkzaamheden en de extra's zoals de telefoon instellen etc.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Jan uit Terneuzen een jaar geleden 10
Alles is zeer netjes verlopen en conform gemaakte afspraken. Keurig
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
a.e willemsen uit schoondijke een jaar geleden 10
prima geholpen alleen jammer dat accu absurd duur is.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Fabian uit Biervliet een jaar geleden 10
Afspraak gemaakt op korte termijn voor reparatie.. Planning voor de week zat eigenlijk al vol maar ben tussendoor toch snel geholpen. Vriendelijk personeel en vakbekwaam
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Niels uit Terneuzen een jaar geleden 9
vriendelijke en goede service ook wanneer er na aanschaf een probleem op trad. mensen met kennis van zaken.
super geholpen en alle problemen verholpen!
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Dirk uit Terneuzen een jaar geleden 9
Probleem met airconditioning snel en vakkundig verholpen
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Paul uit Hulst een jaar geleden 10
The follow up to a missed part of the schedule was very quickly taken care of and with no reluctance on the part of the garage. All of the people I dealt with were very welcoming and efficient.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Dirk Netten uit Terneuzen een jaar geleden 10
Uitstekend! Vooral de manager Nick
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Said Duale uit Zuiddorpe een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Miranda Brasser uit Hulst een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Gerard Bun uit Hulst een jaar geleden 9
Correct en vriendelijk. Alles binnen de afgesproken tijd
Automotions MB Terneuzen
Ronnie Waal de uit Terneuzen een jaar geleden 10
Snelle en service gerichte oplossing na afkeuring
Automotions MB Terneuzen
Ben Roeland uit Terneuzen een jaar geleden 8
Vriendelijk geholpen
Automotions MB Terneuzen
E. uit Terneuzen een jaar geleden 10
Service met een 10+
Automotions MB Terneuzen
B. Cok uit Terneuzen een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd De graaf uit Terneuzen een jaar geleden 10
Goed
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd De graaf uit Terneuzen een jaar geleden 10
Goed
Automotions MB Terneuzen
J.W. van den Akker uit Terneuzen een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Fons Buijs uit Roosendaal een jaar geleden 8
Prima
Automotions MB Terneuzen
Jan Provoost uit Walsoorden een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
M.P. van Kalmthout uit Kloosterzande een jaar geleden 10
Alleen maar goede ervaringen.
Automotions MB Terneuzen
Benny de Lavoir uit Terneuzen een jaar geleden 10
Vriendelijk onthaal met een persoonlijke toets en een bereidheid voor een goede hulp en vaardigheid. Een vraag voor een leenauto of het brengen en ophalen aan huis. Bij eventuele langer werkzaamheden een telefoontje met de uitleg wat daar de reden van is. daarbij ook de vraag of er een leenauto verder nodig is. Dat vind ik een geweldige service dat eigenlijk genomineerd zou moeten worden met een tienplus.
Automotions MB Terneuzen
Jan Kerckhoven van uit Kloosterzande een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
anoniem uit Hoogerheide een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
lia wagenaer/Zonwering Petribi vof uit Hulst een jaar geleden 8
ik ervaar dit als heel prettig samenwerken.Medewerkers staan altijd klaar,zijn behulpzaam en erg vriendelijk! Zijn klant voor zowel onze bedrijfsauto`s als onze personenauto naar volle tevredenheid.
Automotions MB Terneuzen
 

Waar bent u naar op zoek?