Klantenvertellen


Uiteraard streven wij, elke dag weer, naar een uitstekende service voor elke klant. Uiteraard zijn wij benieuwd naar uw ervaring met automotions Mercedes-Benz, positief maar ook minder positief, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Deel uw mening of bekijk de mening van anderen.


Zelf beoordelen

Kies de vestiging waar u een beoordeling voor wilt achterlaten.

10 Automotions MB Roosendaal

goed

8 april 2020

Ans van den Berg uit Dinteloord

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
8 Automotions MB Roosendaal

Perfect volgens afspraak geholpen en uitgevoerd !

8 april 2020

mike watering uit halsteren

  • service8
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
6 Automotions MB Goes

er is onderhoud uitgevoerd aan mijn sprinter. er stond al in mijn display een melding van ESP visit workshop. nu ga ik ervan uit dat dit uitgelezen word tijdens onderhoud en dit word opgelost. Helaas de melding staat nog steeds in het display. tevens was er een ruiterwisserblad kapot die is ook niet vervangen dus blijkbaar lopen ze niet alle punten na tijdens een onderhoud.

7 april 2020

Geerard uit Vlissingen

  • service7
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit5
10 Automotions MB Roosendaal

Vriendelijk en deskundig.

7 april 2020

Ben uit Wouw

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

prima

6 april 2020

m uit Terneuzen

9 Automotions MB Goes

Prima geholpen conform verwachtingen.

6 april 2020

Adriaan uit Zierikzee

  • service9
  • deskundigheid9
10 Automotions MB Roosendaal

ik kwam er al met mijn opa 40 jaar geleden en wij zijn er altijd met veel plezier blijven komen en natuurlijk kopen bij deze service kijk je niet naar prijs . die trouwens altijd goed uitpakt.

6 april 2020

jac v/d kloot uit zundert

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Automotions MB Roosendaal

Word altijd netje te woord gestaan en geholoen

6 april 2020

Mario uit St Willebrord

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
7 Automotions MB Terneuzen

Er valt niets te zeggen over ontvangst, service en vriendelijkheid maar ik kwam voor een banden/velgen wissel en had op zijn minst toch verwacht dat de velgen gepoetst waren ! Ze zijn weer gemonteerd zoals ze er afgehaald zijn en dit viel mij toch een beetje tegen.

2 april 2020

Marc uit Zuiddorpe

  • service5
  • deskundigheid9
9 Automotions MB Goes

Dat er koffie geserveerd wordt uit een papieren beker past niet bij het niveau van Mercedes. Als de auto afgeleverd wordt zou het extra punten opleveren als de bestuurders stoel weer in zijn oorspronkelijke positie gebracht werd.

2 april 2020

JP uit Veere

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Roosendaal

Prima service, uitermate klantvriendelijk en op tijd geholpen. De business lounge is een prima plek om de wachttijd nuttig te besteden.

31 maart 2020

Andr uit Bergen op Zoom

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Goede Service

30 maart 2020

willem van Dijk uit Rothenburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Goede service en hoge klantvriendelijkheid

27 maart 2020

Sylvie uit Koewacht

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Problemen met lekkage, snel en vakkundig verholpen!

26 maart 2020

Sjoerd uit terneuzen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Terneuzen

Wordt snel geholpen

26 maart 2020

Johan uit Vogelwaarde

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit9
9 Automotions MB Roosendaal

afspraak qua tijd ed zijn goed nagekomen

26 maart 2020

Guust Welten uit ULVENHOUT

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
6 Automotions MB Roosendaal

Bij mijn nieuwe Vito tourer (op dat moment een week oud) kreeg ik een melding over de Ad-blue en moest me zsm bij de werkplaats melden, dit was tegen de avond ik heb toen gelijk gebeld maar de werkplaats medewerkers waren toen al weg, ik zou de volgende ochtend gelijk teruggebeld worden, uiteindelijk zelf maar gebeld rond 11:00, na enig aandringen kon ik wel rond de middag komen, heb toen een vervangende auto (Citan) meegekregen met de mededeling dat deze afgedankt terugmoest, ik begrijp dit als er veel mee gereden gaat worden maar voor twee keer de afstand Roosendaal/Breda voor een garantiegeval (ik had die ritten normaal niet hoeven te maken) zou ik dat als bedrijf anders oplossen bijvoorbeeld 100km vrij! Deze actie kost mij immers ook een paar uur terwijl je verwacht met een nieuwe auto enige tijd zorgeloos te kunnen rijden.

25 maart 2020

Henk van Wijngaarden uit Breda

  • service6
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

mijn ervaring in woorden zal heel kort en krachtig zijn Geen woorden maar daden Petje af bij deze mannen

24 maart 2020

Tayfun uit Karafil

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

altijd volgens afspraak en duidelijk

23 maart 2020

eduard mieras uit Wemeldinge

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Zie boven

23 maart 2020

JTAL Scheepers uit Oud Gastel

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Goes

Klacht door Richard Licht direct en snel opgelost

17 maart 2020

P.C. de Regt uit 's H.H.Kinderen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
8 Automotions MB Terneuzen

Prima en snelle service.

16 maart 2020

Mark-Jan de Jonge uit Hulst

  • service8
  • deskundigheid8
9 Automotions MB Goes

Zeer goede service ,snel geholpen,wordt goed meegedacht met klant.

12 maart 2020

Frank Hamers uit Goes

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
7 Automotions MB Roosendaal

Los van het gegeven dat er nog een aanvullend bezoek is vereist vanwege nalevering van een onderdeel en los van het gegeven dat ik de factuur nog niet heb ontvangen, is de geplande beurt (B3) conform afgehandeld. Alles conform een werkwijze die je bij een topmerk mag verwachten.

12 maart 2020

R.P.M. van Mechelen uit Roosendaal

  • service7
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit6
10 Automotions MB Roosendaal

Zeer klantvriendelijk

12 maart 2020

Arjan uit Zegge

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

Zoals je mag verwachten !!

11 maart 2020

Harry uit Veere

  • service10
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Goes

ondanks grote drukte in de werkplaats , toch tussendoor geholpen aan nieuwe banden. Top.

10 maart 2020

Henk Versendaal uit Oostkapelle

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Roosendaal

Snel en goed geholpen door de baliemedewerker, had uit zichzelf ook de updates laten uitvoeren. Complimenten voor de service.

9 maart 2020

Frank Huijbregts uit St. Willebrord

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Prima service en nazorg

5 maart 2020

Marc uit Kapelle

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Aan te bevelen Mercedes Roosendaal

5 maart 2020

Hermanus uit Roosendaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Goes

snel mogelijkheid om langs te komen, alleen jammer dat dat voor een update van een in of uitlaat klep stand, via de computer zoveel voor betaald dienst te worden terwijl er twee maanden ervoor alles upgedate is.

3 maart 2020

peter uit vlissingen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit5
9 Automotions MB Goes

Banden wisselen van winter naar zomer banden en een extra check op een aantal andere zaken.

3 maart 2020

Francois uit Middelburg

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
8 Automotions MB Terneuzen

Goed

2 maart 2020

Claes uit Hulst

  • service8
  • deskundigheid8
9 Automotions MB Goes

netjes alles top geregeld

2 maart 2020

Peter de Jonge uit Heinkenszand

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

Gewoon goed .

2 maart 2020

Mark Glerum uit Wemeldinge

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Automotions MB Goes

Great competence, very kind staff, pleasant atmosphere, willingness in solving problems. In a nutshell one of the best Mercedes Benz dealers I have visited in Europe.

2 maart 2020

Francesco Di Fiore uit Middelburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Super geregeld!

2 maart 2020

Alexandra van 't Westeinde uit Kapelle

  • service10
  • deskundigheid9
10 Automotions MB Goes

SUPER

2 maart 2020

Jacques Pols uit Yerseke

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Lekke band, direct geholpen. Moest gewisseld worden met zomerband, direct weer een afspraak gepland voor wissel. Snel, kundig en vriendelijk geregeld.!

2 maart 2020

Peter uit Roosendaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
9 Automotions MB Roosendaal

Prima

2 maart 2020

Klaus uit Rotterdam

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
8 Automotions MB Terneuzen

---

29 februari 2020

Pouw uit OOSTBURG

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit6
9 Automotions MB Terneuzen

de service was perfect.

27 februari 2020

Eddy uit Sint Jansteen

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
6 Automotions MB Roosendaal

Deze autogarage doet wat ze moet doen, maar verwacht niet meer dan dat. Krijgt de auto onderhoud? Dan krijg je onderhoud niet meer niet minder. Ik kan niet zeggen dat ze klantonvriendelijke zijn maar het is ook niet bepaald vriendelijk of hartelijk. Wel heeft deze garage een hoge mate van deskundigheid maar dat zie je dan ook terug op de factuur. Verder vind ik het ongelofelijk dat er betaald moet worden voor vervangend vervoer. Bij andere garages waar ik ben geweest of nog steeds kom, voor mijn 2e auto, is gratis vervoer inbegrepen. Een ander praktisch punt, rijdt je 25 km met de leenauto. Dan moet deze uiteraard afgetankt ingeleverd worden. Maar er is geen benzine pomp in de buurt waar je minder dan 5 liter kan afnemen. Tank je die 1/1,5 verbruikte liter niet, dan krijg je daar dus een geweldige rekening voor.

27 februari 2020

B uit Roosendaal

  • service8
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit2
9 Automotions MB Roosendaal

Ik had een vraag over de auto maar ik kreeg vlot een telefoontje . voorlopig is get opgelost maar ik ben momenteel tevreden.

26 februari 2020

Wim van Zundert uit Kruisland

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Roosendaal

Goede communicatie

25 februari 2020

Peter uit Nieuw-Vossemeer

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
4 Automotions MB Roosendaal

Een aantal problemen kunnen blijkbaar niet worden opgelost. De beoordeling "deskundigheid" is dus voor de rekening van Mercedes Nederland en niet voor Automotions. De spraakcomputer zegt met regelmaat en ongevraagd"wat kan ik voor uw doen? Niet opgelost Het software van het navigatiesysteem werkt niet nauwkeurig en werkt minder precies dan dat die van andere auto merken. Niet opgelost Aan het neurotische systeem om de auto binnen de lijnen te houden is nog steeds geen oplossing gevonden. Niet opgelost De lak van de auto spring er vanaf, daarvoor wordt nog contact opgenomen. Wanneer krijg ik dat te horen?

25 februari 2020

Ger Frietman uit Tholen

  • service10
  • deskundigheid2
2 Automotions MB Roosendaal

Afgelopen dinsdag een offerte opgevraagd voor een demo C Klasse diesel. Binnen 5 minuten reeds een offerte ontvangen. Deze zou alleen maar beter uit kunnen pakken bij een tweede offerte. In plaats van een beter aanbod wenst men plotskllaps EUR 1.300,- méér uit de portemonnee. Op de vraag hoe zoiets mogelijk is wacht ik dus al bijna een week. Verkoopadviseur was eigenlijk ronduit vriendelijk, maar als het dus spannend word haakt men af. Onprofessioneel dus. Mijn auto verkeert in nieuwstaat (slechts twee jaar oud) dus daar kan het nooit aan liggen.

21 februari 2020

Rmy uit Belfeld

  • service1
  • deskundigheid4
  • prijs/kwaliteit1
9 Automotions MB Goes

mijn ervaring is klantvriendelijk en goede service

20 februari 2020

J.D.Ruissen uit goes

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Roosendaal

beter dan de rest

20 februari 2020

jack uit zundert

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

zeker de chef werkplaats, kale kop :) met alle respect uiteraard, staat prima. meegereden, piepende remmen achter opgelost en de remschijven prachtig gemaakt, zat roest op. Zeer tevreden klasse werk.

20 februari 2020

richard uit halsteren

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Terneuzen

goed geholpen

19 februari 2020

johan de vos uit VOGELWAARDE

  • service10
  • deskundigheid8
8 Automotions MB Roosendaal

ik ben adequaat en goed geholpen

19 februari 2020

wim uit moerdijk

  • service8
  • deskundigheid8
10 Automotions MB Goes

Weer goed geholpen en zonder te vragen is het vervangend vervoer ge-upgrade.

18 februari 2020

Patrick uit Kapelle

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Goes

Opvolging is prima verzorgd ook al zit her wel eens tegen met onderdelen , top

18 februari 2020

Jack uit Kapelle

  • service10
  • deskundigheid9
10 Automotions MB Goes

top service, snel tussendoor verholpen met een tijdelijke en later definitieve nieuwe band.

17 februari 2020

Stefan den Dekke uit Kapelle

  • service10
  • deskundigheid10
9 Automotions MB Roosendaal

prima

17 februari 2020

Natasja uit Moerdijk

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Zoals gewoonlijk weer snel en vakkundig geholpen.

17 februari 2020

Paul uit Bergen op Zoom

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Terneuzen

vriendelijk geholpen en fijne monteur

13 februari 2020

geertje marijs uit arnemuiden

  • service10
  • deskundigheid10
9 Automotions MB Goes

Of de reparatie goed is uitgevoerd zal zich in de loop der tijd nog moeten bewijzen.

13 februari 2020

Ella uit Den Haag

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Één telefoontje en de ernst van de storing werd geanalyseerd als urgent. Een dag later kon de wagen gerepareerd worden. Na een kopje koffie was dat al gerealiseerd en kon ik weer op weg.

13 februari 2020

Lcjm uit Riel

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Automotions MB Roosendaal

normaal uitstekend, maar nu even iets minder (qua tijd gebruik)

12 februari 2020

Guust Welten uit ULVENHOUT

  • service7
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Roosendaal

Het zijn fijne mensen die naar je luisteren. En mee denken wat het besten is voor de auto en jou. Dankjewel.

12 februari 2020

Cornelis uit Breda

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

.

11 februari 2020

Firm Hopmans uit Bergen op Zoom

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Goes

Ik blijf bij mijn mening dat besturingssoftware een onderdeel van de hardware is.

Reactie Automotions MB Goes

Beste Piet, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service, klantvriendelijkheid en deskundigheid. Ik heb je melding overlegd met onze chef werkplaats Jan, hij geeft aan dat hij inmiddels contact met je heeft gehad. Graag tot ziens in onze werkplaats. Met vriendelijke groeten, Marianne

10 februari 2020

Piet uit S-HEER ARENDSKERKE

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit1
8 Automotions MB Terneuzen

Afspraak gemaakt en via SMS herinnering gehad wat gemakkelijk is en klantvriendelijk. Goed te woord gestaan tijdens de het maken van de afspraak, ik had een storing motormanagement en van te voren werd gezegd dat ze dit zouden analyseren en oplossen. Op de afspraak zeer deskundig geholpen en bij elke stap uitleg van de monteur gekregen. Hij was ook zeer duidelijk over de complexiteit van de storing (misfire cil 1) kan heel veel oorzaken hebben. Het alarm stond in het geheugen en was nu uit wat het moeilijker maakt om te analyseren. De storing op proberen te sporen door de standaard zaken uit te voeren. ( bougies, bobines, kabels etc) Echter geen directe aanleiding gevonden en dus geen oplossing voor het probleem alleen een aantal zaken uitgesloten. Vervolgens weer aan het rijden en nog geen probleem gehad, wat altijd even afwachten is als er geen directe aanleiding is gevonden en verholpen. Al met al is het probleem er misschien nog maar dat was me duidelijk toen ik binnen reed met deze vraag.

7 februari 2020

Herbie uit Oostburg

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit7
9 Automotions MB Roosendaal

Voor de zoveelste keer in 7 jaar werd een NOx sensor vervangen in mijn R350 wagen. Deze sensors zijn bekend, ook bij Mercedes, omwille van een beperkte levensduur. Deze dingen kosten samen met de vervanging telkens ongeveer 600 euro. Dit is waanzinnig!

7 februari 2020

Vik uit von Arx

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit1
10 Automotions MB Goes

Ik kwam voor een kleine controle en er werd uiterst serieus naar gekeken met goed overleg. kortom, prima gedaan.

5 februari 2020

Kees uit Goes

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Automotions MB Goes

Wij hebben een zeer goede ervaring met de dealer, je wordt snel geholpen en erg vakkundig. Prima bedrijf voor onderhoud aan je Mercedes. Met vriendelijke groet.

4 februari 2020

Mw. M.G van Laar uit Vlissingen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Roosendaal

Zoals altijd, heb ik zeer goede ervaring met Automotions. Vertrouwd adres. Ik wordt er altijd zeer correct behandeld. Ze geven een zeer goede service. Het gratis verstrekken van een vervangende auto spreekt mij ook wel aan, omdat ik ruim 40 km. van de garage woon. Ook heb ik nooit geen klachten over de uitgevoerde werkzaamheden. Echte vakmensen.

4 februari 2020

Jan uit Numansdorp

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
6 Automotions MB Goes

Na een wintercheck en vervangen van kapotte sensoren. Lag er toen we thuis de motorkap nog eens opendeden een poetsdoek ergens tussen. Misschien kan zoiets bij een warme motor wel in brand vliegen

3 februari 2020

P J Basting uit Retranchement

10 Automotions MB Roosendaal

Van ons een warme douche. Altijd even prettige en vriendelijke ontvangst, niet alleen als je een auto komt aanschaffen. Onlangs net na verloop van fabrieksgarantie defect aan actieve rem-assistent. Werd kosteloos vervangen en coulanceregeling toegepast.

3 februari 2020

Petra uit roosendaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

gewoon goed, duurde 1 dag langer maar dit werd netjes opgelost.

31 januari 2020

Corne uit Wouw

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Het personeel doet zijn best.

30 januari 2020

Vik Stabel uit Alphen NB

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Twijfels over geluid bij wegrijden rechtsvoor. Blijken gewoon de banden te zijn maar ze hebben er toch voor de zekerheid naar gekeken.

29 januari 2020

D lauret uit Terneuzen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

snel en goed geholpen.

29 januari 2020

Rinus uit Hengstdijk

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Goes

onaangekondigd aangekomen, er werd gelijk naar de auto gekeken, Auto werd zelfde dag nog in orde gemaakt. prima service.!!!!

29 januari 2020

Henk Versendaal uit Oostkapelle

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Ondanks ik mijn auto met cargarantie bij een andere garage heb gekocht prima geholpen met diverse mankementen aan mijn auto, dit ondanks de tegenwerking van cargarantie. Ik ben daarom voornemens voortaan mn Mercedes bij Automotions te kopen.

29 januari 2020

Jeroen uit Roosendaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Terneuzen

Binnen gestelde tijd klaar

28 januari 2020

Monescillo uit Philippine

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Alles volgens de afspraak en de auto zelfs netjes gewassen in verband met de reparatie aan de ruitenwissersproeier.

28 januari 2020

Harm uit Middelburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Roosendaal

Goed en kundig geholpen

28 januari 2020

Anja uit De Heen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
8 Automotions MB Goes

Apk keuring gehad en als service auto schoongemaakt super

27 januari 2020

C uit Kats

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
6 Automotions MB Roosendaal

Beurt volgens afspraak uitgevoerd, netjes ontvangen etc. Geplaatste afdekklepje sleepoog achter viel er bij het met de hand wassen bij het afspuiten al weer uit. Zelf lipje wat uitgebogen en teruggeplaatst, zit nu duidelijk steviger. De start/stopknop was verwijderd maar niet teruggeplaatst. Het zijn details, maar je verwacht dat men zich daar juist in weet te onderscheiden.

Reactie Automotions MB Roosendaal

Beste Bart, Hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Ik heb je opmerkingen doorgestuurd naar de werkplaats. Graag tot ziens bij automotions. Met vriendelijke groeten, Marianne

27 januari 2020

Bart uit Dinteloord

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit5
10 Automotions MB Roosendaal

Ben voor APK geweest, waar ik op ben blijven wachten. Prijs van de APK is prima, namelijk 29,95 euro. Ik kon, na afspraak, snel terecht.

24 januari 2020

Frank uit Roosendaal

  • service10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Klantvriendelijke en zeer behulpzame medewerkers aan de receptiebali. Vertrouwde garage, waar je zeker bent van kwaliteit van onderhoud en eventuele reparaties. Niet goedkoop, maar je wilt geen risico's lopen en je wilt dat je auto technisch 100% in orde is en blijft.

23 januari 2020

Krijn Saman uit Zierikzee

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
4 Automotions MB Roosendaal

Waarom kost een service A bij een Mercedes cla onderhoudsbeurt meer dan 400.- terwijl die bij een collega-dealer maar289,- kost?! Heb het nu laten doen, maar was eenmalig.....

23 januari 2020

Harald Schelleke uit Dongen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit1
10 Automotions MB Roosendaal

Afspraak gemaakt via site leaseplan,daarop belde een dame van Automotions keurig terug om eea af te stemmen. Fijn dat ze mij erop wees dat de basis huurauto een smart is,deze omgezet naar een A klasse. Grote beurt uitgevoerd en auto einde dag na belletje weer schoon opgehaald,vriendelijke mensen aan de receptie,zo hoort het gewoon!

23 januari 2020

ron uit Steenbergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

top

22 januari 2020

T uit Hellevoetsluis

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Goes

Zeer goed

22 januari 2020

Cocky uit Middelburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
1 Automotions MB Goes

Vito weg gebracht voor nieuwe banden en servicebeurt B omdat deze al dik 7000 km overschreden was dat gaf de VITO aan in het service display. Tot mijn grote verbazing hij is beurt B niet uitgevoerd erg jammer van de tijd want de bus heeft dik 1 1/2 dag bij jullie gestaan. Een van de oudste monteur had gekeken en zei hij moet nog 10.000 km voordat we de beurt kunnen uitvoeren, op het service display van de bus staat beurt overschreden sinds 7000 km. Erg vervelend en jammer van de tijd! De jongen achter het desk zei dat jullie met een passende oplossing zouden komen via de mail. Heb tot op heden niks mogen ontvangen! Vandaar dat ik nu dit zo en zo anders had ik had geschrapt.

21 januari 2020

Ronald uit Bergen op Zoom

  • service1
  • deskundigheid1
8 Automotions MB Goes

Een trekhaak laten monteren onder mijn CLA kost elders 750,-. Toch heb ik ervoor gekozen de trekhaak bij Automotions te laten monteren. Dit omdat ik meer vertrouwen heb in hun deskundigheid. Jammer dat ik extra terug moest komen omdat de verloopstekker niet paste. Het probleem werd snel en eenvoudig opgelost, maar toch. Ik moest nog een 2e keer terug omdat de achterbumper niet meer netjes aansloot op het rechter achterscherm. De reactie van de receptionist vond ik niet netjes. Gelukkig deed de monteur meer moeite en werd ook dit euvel netjes opgelost.

21 januari 2020

Bert uit Antonisse

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit6
10 Automotions MB Goes

Vriendelijk personeel, neemt de tijd voor extra toelichting/uitleg waar nodig en zorgt altijd weer voor een goed gestofzuigde en gewassen auto wanneer deze retour komt!

20 januari 2020

Ren uit Goes

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

zeer goed

17 januari 2020

jack uit zundert

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Goede telefonische bereikbaarheid, goede en snelle service, heldere communicatie enz.

16 januari 2020

Sima Charters uit Maassluis

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Auto was teruggeroepen voor controle spoiler. Nadat deze actie gebeurd was kreeg ik de auto gewassen en stofgezogen mee terug.

14 januari 2020

Silawatie uit Middelburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Heel vriendelijk en goed geholpen .

14 januari 2020

Norik uit Vlissingen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Goede ervaring.

14 januari 2020

Rob uit Kapelle

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
9 Automotions MB Goes

zie hierboven

14 januari 2020

vincent uit Goes

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Roosendaal

Positief

14 januari 2020

Ren uit Goes

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Roosendaal

Niets is mooier om het land te doorkruisen dan een automotions onderhouden auto.

Reactie Automotions MB Roosendaal

Beste Geert, Wat een leuke reactie! Fijn dat je zo tevreden bent, wat je vertelt houdt me nuchter en warm:-) Graag tot ziens in onze werkplaats. Met vriendelijke groeten, Marianne

13 januari 2020

Geert uit Essen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Je voelt je als klant gewaardeerd.

9 januari 2020

Menno uit Terneuzen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

door flexibele opstelling kon ik met winterbanden op wintervakantie

5 januari 2020

Hans uit Zuiddorpe

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Terneuzen

Zeer goede ervaring

2 januari 2020

Said uit Zuiddorpe

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Goed advies gehad en 4 nieuwe banden Erop gelegd

1 januari 2020

Dick van Es uit Terneuzen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Mijn A klasse gaf aan dat de remblokken versleten waren en ik kon direct geholpen worden! En dat terwijl het rond kerst was en het dan altijd druk is. Mercedes Benz service is top.

31 december 2019

Sjoerd uit Terneuzen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Automotions MB Terneuzen

Zeer goed

30 december 2019

J de Jonge uit Sas van Gent

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Terneuzen

Vooraf netjes op de hoogte gebracht van bijkomende kosten.

30 december 2019

Davy Van Oerle uit Axel

  • service8
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Automotions MB Terneuzen

Update computer functioneerde niet waardoor de navigatie update en een terugroepactie niet konden worden uitgevoerd.

30 december 2019

AJH uit Hulst

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Goes

Ik kwam onverwacht met een lekke band. Geen probleem zeiden ze aan de balie. Binnen 15 minuten weer onderweg.

30 december 2019

Jan uit Kloetinge

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Goes

Ruit is 100% onzichtbaar gerepareerd

28 december 2019

Piet uit 's Heer Hendrikskinderen

  • service8
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
7 Automotions MB Goes

goed

27 december 2019

Paul van Driessc uit Lamswaarde

  • service7
  • deskundigheid7
10 Automotions MB Goes

Zeer goed

26 december 2019

Jan uit Vlissingen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Geweldige service

26 december 2019

Jacques Pols uit Yerseke

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Probleem vakkundig opgelost

25 december 2019

Jacq uit Bergen op zoom

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

goed

25 december 2019

john leeuwesteij uit BUNNIK

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Goes

Vriendelijk personeel. Kon wachten terwijl auto voor APK in werkplaats stond. Uitstekende koffie.

24 december 2019

Richard uit Bruinisse

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Goes

De flexabiliteit is altijd weer een feestje

23 december 2019

Rob uit Kloetinge

  • service9
  • deskundigheid9
8 Automotions MB Roosendaal

..

21 december 2019

Ron Kruis uit Oud Gastel

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
7 Automotions MB Goes

Over all heel tevreden over de service maar deze maal iets minder omdat ik 3 maanden heb moeten wachten voor de plaatsing van een wegklapbare trekhaak. De plaatsing heeft ook 2 dagen geduurd ! Afspraak was dat ik hem op maandag tegen 17u kon ophalen en terwijl ik onderweg was kreeg ik om 16u30 een tel. dat de wagen niet klaar was. Ik reed toen reeds de Westerschelde tunnel binnen zodat Ik 2X tol moest betalen voor niets en terug huiswaarts kon rijden (Zuiddorpe-Goes). Men had mij op zijn minst iets vroeger kunnen bellen zodat mij de rit bespaart bleef. Bij de aflevering moest ik zelf vragen waar de knop voor de ontgrendeling zat en toen pas ging er iemand mee met mij om dit te laten zien. Later constateerde ik dat alle adressen uit mijn navigatie waren, waarschijnlijk door een reset ? maar daar is ook niets van gemeld bij de aflevering. Alles bij elkaar verdiend dit bezoek/afhandeling niet de schoonheidsprijs. Tot slot, men was ook vergeten de witte nummerplaat te bestellen. Na anderhalve week heb ik zelf moeten bellen of deze binnen was !

20 december 2019

Marc uit Zuiddorpe

  • service6
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
5 Automotions MB Roosendaal

Onlangs maakte ik een werkplaatsafspraak omdat de parkeerrem van de wagen bleef hangen, en pas na veel proberen, met de hand, los kwam. Dit was niet de eerste keer, de parkeerrem komt met vochtig, koud weer vaak niet uit zichzelf los en heeft wat hulp nodig. Mijn vrouw heeft de wagen naar de werkplaats gebracht, waar zij keurig ontvangen werd, en voorzien van een kopje thee verder kon afwachten. Er werd zelfs gevraagd of de wagen gewassen mocht worden, tot grote vreugde van mijn lief. Zeer positieve indruk. Vanaf daar ging het echter bergafwaarts. Volgens de monteur was er niets aan de hand, en ook niets aan te doen. Mijn echtgenote kreeg het gevoel behandeld te worden als een 'mevrouwtje'. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat daar in deze tijd nog ruimte voor is, en zij evenmin. Ze komt met een reële klacht, en verwacht dan ook dat daar serieus mee omgegaan wordt, en zeker geen bagatelliserende reactie. Uiteindelijk is zij onverrichter zake, met een ongewassen auto, weer huiswaarts gegaan, met het advies dat de parkeerrem toch niet gebruikt hoeft te worden, en dat ze maar weer moest langskomen als het zich weer een keer voordoet. Op mij heeft deze werkplaats altijd een prima indruk gemaakt, maar helaas kan ik voor mijn echtgenote niet hetzelfde zeggen. Teleurstellend.

17 december 2019

Aart uit Essen

  • service5
  • deskundigheid5
4 Automotions MB Roosendaal

ik had een afspraak gemaakt voor de winterinspectie, dit bestond uit 4 onderdelen. * inspectie van diverse onderdelen en vloeistoffen: ik weet niet wat er precies gedaan is maar de banden zijn in elk geval niet op spanning gezet. * Uitgebreide wasbeurt: de auto was helemaal niet gewassen en toen ik daar een opmerking over maakte was de aflever medewerker daar verbaasd over en zei: wanneer U erop staat willen we dit alsnog wel doen, na 45 minuten wachten en die reactie hoefde het voor mij niet meer. * Informatie over Mercedes Me: is totaal niet vernoemd. * Upgrade navigatie: kwam mijn systeem niet voor in aanmerking. Toen ik de sleutels terugkreeg van de service medewerker zei hij dat de voorbanden nog 2,7 & 2.9 mm profiel hadden en dus een punt van aandacht zijn. Ik was erg verbaasd omdat ik een rustige rijstijl heb en er nog maar 21000 km gereden was met de auto. De reactie was een vaag verhaal over hoge snelheids banden en voorwielaandrijving. Ik rijdt al 40 jaar auto en met dat soort verhalen moeten ze bij mij niet aankomen: de gemonteerde banden waren dus van matige kwaliteit. Ik heb toen wel aan de service medewerker gevraagd wat een nieuw set banden kost, ze moeten uiteindelijk toch vervangen worden, en ik heb daar dus geen antwoord op gekregen. Al met al ben ik dus niet tevreden over de service en heb sterk het idee dat je als CLA rijder, dus aan de onderkant van het Mercedes gamma, niet echt serieus genomen wordt. Je moet dus waarschijnlijk een veel duurdere Mercedes kopen om serieus genomen te worden. Dit blijkt ook uit het feit dat ik een verlenging van de garantie wilde, de service medewerker ging dit meteen in orde maken waar ik bij was maar belde mij 3 dagen later op hoelang ik die verlenging nu wilde. Ik realiseer me dat dit de relatie met de de betreffende dealer niet ten goede komt maar dat moet dan maar.

17 december 2019

Ad Geers uit Dinteloord

  • service4
  • deskundigheid6
  • prijs/kwaliteit4
10 Automotions MB Goes

Altijd een goed gevoel bij deze garage, vakmensen die weten waar het om gaat. En gaat er iets mis wordt het keurig opgelost.

16 december 2019

Pieter uit De Roo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Automotions MB Goes

Voor een terugroepactie bij de dealer geweest. Goed vervangend vervoer gekregen. Duidelijk over wat er ging gebeuren en hoe lang de reparatie duurde. Netjes geholpen.

16 december 2019

Henk uit Oostdijk

  • service9
  • deskundigheid9
10 Automotions MB Roosendaal

Goed

16 december 2019

Ajcm uit Etten leur

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Roosendaal

Ik ben heel klantvriendelijk en vrij snel vakbekwaam geholpen , M. Vr. Gr.

15 december 2019

Jac. uit Putte

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

goed

12 december 2019

Martin Horvest uit st.willebrord

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Goes

Lekke band probleem. zonder afspraak naar garage, werd direct geholpen. Schade hersteld (kleine lek) en geen rekening ontvangen. Zoals altijd: Weer prima geholpen.

11 december 2019

Tom uit Goes

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Automotions MB Goes

Daags ervoor gebeld voor een klein defect. Ondanks de drukte werd het ingepland en geheel volgens de planning afgehandeld.

11 december 2019

Martin Ruppert uit Middelburg

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit7
6 Automotions MB Roosendaal

Bij het ontvangen van mijn rekening gezien dat voor 1 liter olie PW 229.5 Eur 22,53 ex BTW wordt berekend. Dit is Eur 27,26 inclusief BTW per liter. Online *) kost deze olie Eur 36,99 voor een can van 5 liter, oftewel Eur 7,40. Deze olie gaat dus 3,7x over de kop bij MBR. *) https://www.motorolien.nl/Mercedes-Benz-motorolie-Origineel-5W-40-MB-229.5-5L

11 december 2019

Christian uit Lepelstraat

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit1
4 Automotions MB Goes

Ik maak een afspraak voor het vervangen van een contactsleutel, omdat dit niet verkocht mag worden over de magazijn balie. Ik moet de afspraak maken via het call center, aldaar wordt het voertuig een week later ingepland voor het vervangen van het contactslot. De donderdag ochtend dat wij het voertuig brengen wordt ik half de middag terug gebeld dat er geen goedkeuringsdocument is opgemaakt en ondertekend?!! Hierdoor noodgedwongen nog drie werkdagen moeten wachten ivm een speciale sleutel. Conclusie twee weken een voertuig kwijt geweest voor 15min. werk!

10 december 2019

Kees uit Borssele

  • service4
  • deskundigheid4
10 Automotions MB Roosendaal

Top af geleverd. De moter ketting was op gerekt Een aanrader dit bedrijf

9 december 2019

Jhp uit Roosendaal

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit5
1 Automotions MB Goes

Met verbazing lezen we de revieuws die erg hoog worden gewaardeerd. 3 jaar geleden werden we naar deze garage gestuurd als mysterieshoppers om onze auto in te ruilen. De verkopers waren destijds niet erg toeschietelijk, maar reden toen ook geen Mercedes en dachten dat het daaraan lag. De liefde voor Mercedes is bij ons toen wel ontstaan en elders zo'n mooie bolide aangeschaft. Omdat deze inmiddels 3 jaar is, willen we graag vernieuwen en dus deze week een tweede poging gewaagd bij Automotions. De verkoper kwam met moeite vanachter zijn desk en was niet erg toeschietelijk ons te helpen. Een zeer teleurstellend bezoek, zelfs zonder offerte, jammer dat we toch weer moeten uitwijken naar een garage verder van huis. Het zal ws aan ons neus liggen ;)

6 december 2019

Els uit Terneuzen

9 Automotions MB Terneuzen

Mijn ervaringen voor het eerste bezoek waren goed!

5 december 2019

Andre Verduijn uit Breskens

  • service10
  • deskundigheid7
9 Automotions MB Terneuzen

prima garage met een goede service en werkplaats . zeer correct .

3 december 2019

Danny uit Clinge

  • service7
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit7
1 Automotions MB Roosendaal

25 oktober mijn auto (nog net geen 3 jaar) voor een jaarbeurt bij de merk-dealer afgegeven. 21 november geeft de auto een storing. Blijkt een bekende softwarefout bij dit type auto te zijn. Is zelfs update voor beschikbaar. Meneer dit kost u 85 euro........ Waarom moet ik dit extra betalen? Een auto van 70.000 euro mag je toch enige service verwachten? Ik mag toch aannemen dat bij een jaarbeurt de software met fouten wordt geüpdate? PS er bestaat toch ook zoiets als consumentenrecht? Graag verneem ik van u

3 december 2019

Jan uit Bergen op Zoom

  • service1
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit1
10 Automotions MB Goes

Klantvriendelijke benadering..prima.

2 december 2019

Piet uit S-HEER ARENDSKERKE

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
9 Automotions MB Roosendaal

Deskundig personeel

2 december 2019

Rees uit St willebrord

  • service10
  • deskundigheid10
8 Automotions MB Roosendaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

2 december 2019

Hyppoliet uit Brasschaat

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Goes

In de bijna vier jaar dat ik klant ben bij automotions mercedes goes is er voor wat de klantvriendelijkheid veel verbeterd. Was het eerder zakelijk koel, is het nu persoonlijk geworden en voel ik me als klant herkend en gewaardeerd.

28 november 2019

Stefan uit Vrouwenpolder

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Roosendaal

Goede serve het was een terugroeping van mijn bus Ik ben goed en netjes geholpen Ik raad iedereen aan voor de goede serve

27 november 2019

Heer Jongenelen uit Roosendaal

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Roosendaal

Alles is netjes geregeld . De tijd. De vervangende auto . De wasbeurt. De auto is weer picobello

27 november 2019

Wim uit Oudenbosch

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Roosendaal

zeer goed geholpen

26 november 2019

piet verhoef uit lage zwaluwe

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Na de accuwissel is het systeem weer volledig in zijn oorspronkelijke stand gezet.

25 november 2019

H.D.Kok uit Goes

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Roosendaal

prima

25 november 2019

Vik uit von Arx

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
8 Automotions MB Terneuzen

Diegene aan de balie die veel van Mercedes weet is een vriendelijk doortastend persoon en geeft het gevoel dat mijn Mercedes de juiste aandacht krijgt.

24 november 2019

Ed uit Hulst

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit6
6 Automotions MB Roosendaal

Ik kan er niet aan doen, maar telkens ik aan de balie in Roosendaal kom, bekruipt me een naar gevoel. Die gast die daar zit, behandelt je als een kleuter. Er stond een oudere man naast me, die blijkbaar op een verkeerde dag zijn auto binnenbracht, ik had écht medelijden met deze man. Auto maandag gebracht, donderdag terug. Als er over een defect gesproken wordt, laat dan een monteur of een technieker bellen, maar niet die knaap van de balie. Ik had een storend piepgeluid bij koude motor. Volgens hem moest de ketting van mijn distributie vervangen worden (bij een C63 AMG toch best wel een ingewikkelde klus me dunkt), daarna vraag ik een technieker of verantwoordelijke te kunnen spreken, en blijkt het om een riempje van de aircopomp te gaan. Dus (en gelukkig) wel wat anders. Anderzijds: ik kijk bij het afhalen nog wat in de toonzaal omdat ik interesse had in een personenbus, ik heb namelijk een verhuurbedrijf van personenbusjes. Ik heb daar 15 minuten rondgelopen, verschillende wagens bekeken, opengetrokken, ingestapt, terug dicht. Geen enkele van de medewerkers spreekt me aan, vraagt of ik misschien informatie wil, niets. Ze zaten met z'n allen wat te keuvelen in een hoekje. Tja... bedrijven moeten van klanten leven, en dat lijkt me niet écht tot die jongens door te dringen.

22 november 2019

Chris Delcroix uit Kalmthout

  • service8
  • deskundigheid5
  • prijs/kwaliteit6
10 Automotions MB Terneuzen

De Mercedes service is in deze garage te T eerneuzen uitstekend

21 november 2019

Frank van Tatenh uit Walsoorden

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Nadat een subframe van mijn auto aan het doorroesten was, heeft Automotions dit volledig voor me geregeld en afgehandeld, als zijnde coulance, bij Mercedes Benz. Moest alleen de auto afgeven en enkele dagen later weer ophalen. Top geregeld, hartstikke bedankt!

21 november 2019

Ronald uit Axel

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Goes

Ze staan altijd voor je klaar en lossen problemen snel op je kunt er zelfs wachten en tijdens het wachten word je als klant ook nog eens verwend met lekkere koffie of iets anders

19 november 2019

Harry Westhoeve uit OUDDORP ZH

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Automotions MB Goes

Alles is prima gedaan, een probleem met de standkachel is nog niet opgelost maar dat vereist nader onderzoek over het hoe en waarom maar ook dat zal ongetwijfeld in orde komen.

19 november 2019

Willem uit Vlissingen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Zelf lampje wisselen lukte niet, helaas.

19 november 2019

Jos Dobbelaar uit Gapinge

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Goes

blijf dit niveau vasthouden

18 november 2019

Gerard uit Heinkenszand

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
8 Automotions MB Roosendaal

heel goed, alleen jammer dat men het apkrapport vergeten is af te geven

16 november 2019

Remy uit Rijsbergen

  • service8
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Roosendaal

Voor de bandenwissel werd ik door Automotions gebeld om te verifiëren of ze beschikten over de juiste gegevens van de bandenmaten. Hiermee wordt voorkomen dat de juiste bandenmaat op het moment van de wissel niet voorradig zou zijn. Hier wordt ik als klant echt blij van! Ook de wissel zelf verliep voorspoedig. Op de afgesproken tijd en snel geregeld. Ondertussen mocht ik me verpozen in de showroom...een heuse 'snoepwinkel'. Leuk ook dat een jonge en zeer enthousiaste verkoper spontaan een hele demo/voorlichting gaf over de AMG-GT. Zo wordt je nog enthousiaster over het merk en je eigen 'nep' AMG business solution C klasse dieseltje. Kijk nu alweer uit naar het volgende service moment!

15 november 2019

Maarten uit Waarde

  • service10
  • deskundigheid10
9 Automotions MB Goes

alles volgens afspraak gelopen

14 november 2019

eduard mieras uit Wemeldinge

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

Werkplaats v. Oeveren Goes werkt zeer klantgericht en zijn flexibel in hun optreden. Doen wat ze beloven.

14 november 2019

P.L. Boonman uit Ovezande

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Goede service en erg klantvriendelijk

14 november 2019

Jan uit Kloetinge

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Automotions MB Terneuzen

N.v.t.

12 november 2019

Rino uit Brugge

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Goes

Er zit een storing in de auto en gelijk alle software nagekeken en ge-update tevens overleg met Mercedes over de storingsanalyse mocht storing terug komen dat wordt er gelijk een onderdeel vervangen Prima geregeld. Boden zelfs aan om de auto op te komen halen in Kapelle omdat de er iemand in Kapelle woonde

12 november 2019

John uit Kapelle

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Roosendaal

correcte service en afgesproken tijdsplanning

12 november 2019

Han uit bergen op zoom

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
7 Automotions MB Roosendaal

Zowel bij het wegbrengen als ophalen van de auto moest ik wachten terwijl er geen andere klanten bij de receptie stonden. De mensen waren met andere werkzaamheden bezig. Ik voelde me daarom niet welkom.

12 november 2019

Marjolijn uit Hoogerheide

  • service8
  • deskundigheid8
7 Automotions MB Goes

Er is een punt die ik niet prettige vond In het begin is er gevraagd of ik een Update wilde hebben van het navigatiesysteem dit zou 22 euro kosten Bij thuis komst blijkt er een hele nieuwe kaart van Carmin in te zitten van 160,- Ben ik niet echt blij mee !

11 november 2019

Ernst uit Burgh Haamstede

  • service7
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit5
10 Automotions MB Roosendaal

Zoals altijd 100%tevreden

11 november 2019

Corne De jong uit Sprundel

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

.

10 november 2019

Fred uit etten-leur

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

Breng -en haalservice + uitvoeren drie verschillende opdrachten. Werd correct gebeld voor "extra" behandeling van de airco. Daarbij werd direct het totaalbedrag van de rekening aangegeven.

9 november 2019

jan Zijlstra uit Middelburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
6 Automotions MB Roosendaal

Mijn navigatie knop moest worden vervangen Afspraak gemaakt en op de dag 1,5 gewacht : blijkt niet het juiste onderdeel besteld. De tweede keer terug moeten komen Niet echt een 9 of 10 waard Wel prettige mensen achter de balie

7 november 2019

Jan uit wernhout

  • service5
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
9 Automotions MB Goes

Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd!

6 november 2019

Adriaan uit Zierikzee

  • service9
  • deskundigheid9
7 Automotions MB Goes

Onlangs Automotions MB Goes bezocht met onze invalide Sprinter 213, deze auto gekocht voor 34.950,-- bij Bierman in Nieuw Vennip, jammer genoeg heeft dit bedrijf de Sprinter technisch slecht afgeleverd, maar in overleg met Automotions MB Goes zijn we nu tevreden over het voertuig, het volgende bezoek zal zeker weer bij Automotions Goes zijn, ze hebben alles naar tevredenheid opgelost., hartelijk dank daarvoor.

5 november 2019

Laarhoven uit Vlissingen

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit7
6 Automotions MB Roosendaal

Een goede service alleen de receptionist mag wel wat vriendelijker zijn gezien het bedrag wat daar besteed word

5 november 2019

Ida Havermans uit Achtmaal

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit5
10 Automotions MB Terneuzen

Zeer goed en vriendelijk

31 oktober 2019

Gunther uit Hulst

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Hele sympathieke medewerkers aan de service balie die je netjes goed te woord staan en vriendelijk zijn. En nog verstand van zaken hebben betreffend de techniek

30 oktober 2019

Guus uit Bergen op Zoom

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
2 Automotions MB Roosendaal

Auto kwam voor: niet starten, contactslot niet in orde, ging ook niet op stuurslot. Uiteindelijk auto wel weer starten, alleen nog niet op stuurslot. Tevens ineens melding dat onderhoud met 8.400 km overschreden is ondanks dat reeds uitgevoerd was. Bij terugkomst schade geconstateerd op achterbumper, overleg gehad met Jack Machielse, foto's toegestuurd. 100% zeker dat er geen schade op de achterbumper zat bij het brengen van de auto. Wederom telefonisch contact, 0,0 medewerking vanuit Jack Machielse, er van overtuigd dat het niet bij jullie gebeurt is. Wij, en dus klant, 100% ervan overtuigd dat dit niet op de auto zat toen hij bij MB Automotions Roosendaal is weg gezet. Tevens ook geen compromis zoals 50/50 om de schade te herstellen. Kosten bedragen 450,- excl. btw om te herstellen.

29 oktober 2019

Floris van den H uit ROOSENDAAL

  • service2
  • deskundigheid3
  • prijs/kwaliteit5
8 Automotions MB Goes

Keurig geholpen zoals altijd! Fijne dealer met klantvriendelijke werknemers. 1 puntje.... bij de vervangende auto is er geen navigatie aanwezig.... een tom tom is zo geregeld toch?

28 oktober 2019

ferry uit Hoogerheide

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Ik ben sinds 1971 klant bij de Goese Mercedesdealer en ik ben uiterst tevreden over de aftersales!

27 oktober 2019

Rob uit KLOETINGE

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Ik kom altijd terug met een glimlach naar Automotion Goes.

27 oktober 2019

Victor Hugo uit 4568 Nieuw Namen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Zoals ik van deze garage gewend ben, is de reparatie aan mijn auto weer zeer vakkundig opgelost. Zelfs viel deze keer de kosten van de reparatie beduidend lager uit, als was opgegeven. Ook wel eens leuk.

24 oktober 2019

Jan uit Numansdorp

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

De afspraak was snel gemaakt via de website, deze werd telefonisch bevestigd. Een paar dagen vantevoren kon ik nog vervangend vervoer regelen en de beurt zelf ging vlot en soepel. Kort voor 12 uur werd ik al gebeld dat mijn auto klaar stond, gewassen en wel. Super bedankt allemaal!

23 oktober 2019

Robert F. uit Steenbergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Je weet altijd wat het gaat kosten en bij terughalen auto krijg je deze keurig gewassen en gestofzuigd terug.

22 oktober 2019

Ingrid uit Schijf

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Snelle service

22 oktober 2019

johan uit sprundel

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
6 Automotions MB Goes

Wanneer ik mijn auto voor 8 uur 's morgens breng, een leenauto meekrijg en afspreek dat ik de auto om 5 uur kom halen verwacht ik niet tot 17:40 uur te moeten wachten voordat ik de wagen mee kan nemen. Wanneer er onverwachte zaken zijn, in dit geval een accu vervanging, kan ook even gebeld worden met de mededeling dat de auto later klaar is. Dit voorkomt teleurstelling en levert ook (kostbare) tijdswinst voor de klant. Dit kost Mercedes kostbare punten.

21 oktober 2019

Marcel uit Nieuwdorp (Zld)

  • service6
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

j

21 oktober 2019

P. Langenberg uit GOES

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Roosendaal

Klantvriendelijke goede service

21 oktober 2019

Cees uit Ruphen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Roosendaal

Ik heb een erg mooie vervangende auto ontvangen.

21 oktober 2019

Rob uit Etten-leur

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Er wordt altijd mee gedacht en alles is gemakkelijk en flexibel af te spreken

18 oktober 2019

Ute van Dalen uit Goes

  • service10
  • deskundigheid10
2 Automotions MB Goes

Vervangende auto stond niet klaar (--) 30 min wachten (--) tussen brengen Auto en het uiteindelijk wegbrengen door receptionist (+). Niet de beschikking hebben van auto, terwijl direct oproepbaar te moeten zijn (--), (overigens receptionist (+), kon gebeld worden indien noodoproep zou plaatsvinden) 1 dag later weer gebeld dat de zomerbanden door winterbanden gewisseld kunnen worden (--)

18 oktober 2019

JanPeter uit Arnemuiden

  • service2
9 Automotions MB Roosendaal

Al vele Jaren al bij deze garage en naar tevredenheid .

17 oktober 2019

W v.d. Noort uit Rucphen

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Roosendaal

Zeer goed

17 oktober 2019

J schouw uit Sint willebrord

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Goes

Vriendelijke en deskundige mensen.

16 oktober 2019

Marc uit Bolier

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

Deskundig en behulpzaam

16 oktober 2019

Rens Hollemans uit KORTGENE

  • service10
  • deskundigheid10
7 Automotions MB Roosendaal

Ik heb geen idee, moet er maar vanuitgaan dat het goed is

15 oktober 2019

Udo uit Tholen

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit4
10 Automotions MB Goes

Goede service, vriendelijk en deskundig personeel.

13 oktober 2019

Rien uit 's Heer Abtskerke

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Tijdens een rij-examen ging spontaan de ruit van de deur bij de bestuurder open en jawel: niet meer dicht. Na het examen naar de dealer met de vraag: kan het nu gerepareerd worden, want zo meteen is die auto weer nodig voor een rijles. Antwoord van de receptionist: gaat u maar even zitten en terwijl u geniet van de koffie gaan wij kijken of er iets aan te doen is. Een half uur later komt de receptionist en zegt: hier is uw sleutel, het raam functioneert weer, u mag de auto meenemen. Dat is service! Top! Dank!

12 oktober 2019

Hans uit Bergen op Zoom

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Goes

Klacht opgelost

10 oktober 2019

Albert uit Middelburg

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Roosendaal

Ga zo door!

10 oktober 2019

M.G. van Gorsel uit Bergen op Zoom

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Goes

Snel, professioneel en compleet geholpen, inclusief wasbeurt en stofzuigen

8 oktober 2019

H.J. uit Middelburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Snelle service en duidelijke afspraken.

8 oktober 2019

AJM Raats uit Haverberg 22

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Automotions MB Goes

Alles naar wens verlopen, plezierig contact

7 oktober 2019

Piet uit Goes

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Goes

Zie boven.

3 oktober 2019

Piet uit Burgh Haamstede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Roosendaal

Gemaakte afspraken correct nagekomen!

3 oktober 2019

frans vorster uit Roosendaal

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Goes

service optimaal direct geholpen, en vervolgens een leen auto voor die dag mee gekregen

1 oktober 2019

Ben van Velzen uit middelburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Goes

Mercedes Benz Goes beoordeel ik met een 10, omdat alle afspraken correct worden afgehandeld!

25 september 2019

MARCO VAN TUIJL uit KAPELLE

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Goes

Ik wordt snel op een vriendelijke manier geholpen. De gehele klantbeleving is correct zonder afstandelijk te worden. Het blijft ten alle tijden een persoonlijk contact.

25 september 2019

Patrick uit Vlissingen

  • service10
  • deskundigheid10
9 Automotions MB Terneuzen

Erg klantvriendelijk

24 september 2019

Annemieke uit Breskens

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
7 Automotions MB Goes

Hallo, Voor APK geweest en voorbanden waren versleten....Beetje bverbaast wnat ware minder dan één jaar oud maar alla... 2x Nieuwe banden laten plaatsten Vredestein ipv Michelen omdat die direct leverbaar waren... nu trilt de auto behoorlijk vanuit de voorstoelen... jammer en betekend weer een trip naar de garage..Ik denk cruciaaal dat er na ele reperatie even een stukje door de onteur gereden moet worden over 80 km en snelweg. ..Kost misschein iets mer maar vooorkomt deze kleine zaken achteraf misschien... Service is nog steds TOP dus no worries maar balen dat zoiets simpels als 2 nieuwe voor banden weer leid tot een kleine nazorg.

24 september 2019

Bob Scheiberlich uit Westkapelle

  • service10
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit5
8 Automotions MB Roosendaal

De ontvangst was prima. Mij werd een plaats in de lounge aangeboden als ik meer rust wilde als beneden in de showroom, waar ik overigens geen gebruik van gemaakt heb. Het wisselen van 3 banden duurt immers niet zo lang. Kort daarna kreeg ik een kopje koffie aangebpden. Al met al duurde het best lang, voordat de auto klaar was (bijna 2 uur). Daarover werd ik niet actief geinformeerd. In Zwitserland laten ze de auto vrijwel altijd even door de wasstraat lopen. Dat is hier niet gebeurd. De baliemedewerker stuurde mij de verkeerde kant op om mijn auto weer op te halen. Heb eerst nog lopen zoeken op een vol parkeerterrein en ben toen in de werkplaats zelf gaan navragen. Daar was een aardige medewerker, die mij naar mijn auto gebracht heeft.

24 september 2019

Linda uit Roosendaal

  • service5
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Automotions MB Goes

Wordt snel geholpen en over een oplossing voor gevonden

23 september 2019

Peter uit Vlissingen

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
7 Automotions MB Goes

Het wisselen van lampen voor =,zowel links als rechts was snel gebeurd,zonder afspraak en wachttijd.

23 september 2019

Piet uit Sanderse

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Goes

Alles goed geregeld

23 september 2019

Stef uit Oudelande

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Service zoals altijd goed ,auto keurig afgeleverd

20 september 2019

Jan uit Kortgene

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
3 Automotions MB Roosendaal

Auto is aangeboden voor grote beurt en rammelen er werd medegedeeld dat het levensgevaarlijk is en vervolgens sturen jullie een medewerker van jullie met die auto naar putte om hem terug te brengen Reparatie kon niet omdathij eerst naar de schadeafdeling moest

20 september 2019

Ad uit Putte

  • service3
  • deskundigheid3
  • prijs/kwaliteit4
10 Automotions MB Terneuzen

Snelle service, de nummerplaat verlichting was defect en binnen een half uur waren deze led lampjes vervangen.

19 september 2019

Ed uit Aardenburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Roosendaal

Zeer tevreden, kalkachtige owpgelost en vervangend vervoer goed geregeld

19 september 2019

Piet uit Dinteloord

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Roosendaal

Tevreden

18 september 2019

Jl van Tilburg uit Kruisland

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Automotions MB Terneuzen

Prima dienstverlening

17 september 2019

Eddy Dobbeleir uit Sluiskil

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Roosendaal

Een aantal keer met onverwachte storingen buitengewoon netjes geholpen.

17 september 2019

Pieter uit De Roo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Automotions MB Roosendaal

Goede service

9 september 2019

Lars uit Rucphen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Goed geholpen

6 september 2019

M uit Terneuzen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
4 Automotions MB Goes

Ik ga er niet meer heen. Heb nog nooit zo een duure service beurt gehad. Ik zal zeker de garage miet aanbevelen.

6 september 2019

Jan Paauwe uit Yerseke

  • service4
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit2
10 Automotions MB Goes

Vriendelijke ontvangst en 100% tevreden.

5 september 2019

Herman uit Zierikzee

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Terneuzen

Werd precies op tijd geholpen en mocht meekijken met star diagnose tot probleem opgespoord was. In half uur klaar, prijs netjes.

3 september 2019

Bas uit HOEK

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Ik had een afspraak voor een onderhoudsbeurt en APK van mijn B-klasse. Alles werd naar volle tevredenheid uitgevoerd terwijl ik me aan het vergapen was in de showroom naar de nieuwe AMG modellen. Op de verdieping heb ik nog mijn werk kunnen afmaken in de speciaal daarvoor ingerichte business ruimte.

3 september 2019

Alex Sasha uit Achtmaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Roosendaal

Binnen minder dan 1,5 uur APK keuring , klaar terwijl u wacht. Koffie erbij, prettige leestafel.

3 september 2019

Anja uit De Heen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Automotions MB Roosendaal

Keurige ontvangst. Kon wachten op de auto

3 september 2019

Suijkerbuijk uit Rucphen

  • service7
  • deskundigheid7
10 Automotions MB Goes

Het tankklepje van mijn A180 AMG-line opende niet meer. Ik kon direct komen en het werd netjes gerepareerd. Ik was snel weer onderweg. Nog dezelfde dag werd ik gebeld: Viel niet meer onder de garantie, maar MB Goes had coulance met Mercedes Nederland geregeld. Top.

2 september 2019

J.A. van Diepeni uit HALSTEREN

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Goes

Mijn auto werd netjes en kosteloos gerepareerd binnen de garantie periode. Daarnaast kreeg ik na uitleg over de reparatie mij auto keurig gewassen en gezogen terug.

30 augustus 2019

Dennis uit Heinkenszand

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Goede communicatie en service over prijs/ kwaliteit kan ik niet oordelen daar het een bedrijfswagen onder lease is en ik de afrekening niet gezien heb.

29 augustus 2019

luc smet uit Kloosterzande

  • service10
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Terneuzen

Snel geholpen.

28 augustus 2019

R M de Jongh uit Zoelen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Altijd vriendelijk, en duidelijk v.w.b. de werkzaamheden en de extra's zoals de telefoon instellen etc.

28 augustus 2019

Rinus uit Hengstdijk

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Roosendaal

Service zoals het hoort: afspraak=afspraak! Geen verrassingen maar duidelijkheid in de kosten. Van mij dus een dikke 10!

28 augustus 2019

Wilco uit St. Willebrord

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

Het was zoals altijd , snel goed en een klantvriendelijke service.

27 augustus 2019

Willem uit Vlissingen

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Roosendaal

32 jaar te vrede Mercedes rijder.

27 augustus 2019

Johan uit BREDA

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Terneuzen

Alles is zeer netjes verlopen en conform gemaakte afspraken. Keurig

26 augustus 2019

Jan uit Terneuzen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Automotions MB Roosendaal

Alles heel snel geregeld en binnen een dag klaar! Alleen minpuntje. Leenauto mag wel geupgrade worden. Bij de Audi kreeg ik bij mijn vorige auto (Q5) een splinternieuwe A6 voor terug. Dus enige tip bij bepaalde klanten, een gelijkwaardige leenauto uitlenen

26 augustus 2019

Lien uit Bergen op Zoom

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
7 Automotions MB Roosendaal

service en vriendelijkheid receptie en garage super telefonische bereikbaarheid knap waardeloos

23 augustus 2019

Raph uit Huijbergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Automotions MB Goes

Er wordt goed geanalyseerd wat met de auto gebeuren moet.

22 augustus 2019

Ute van Dalen uit Goes

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

mijn ervaring is zeer goed met deze garage,netjes geholpen conform afspraak.

22 augustus 2019

Gerard uit Heinkenszand

  • service9
  • deskundigheid10
10 Automotions MB Terneuzen

prima geholpen alleen jammer dat accu absurd duur is.

21 augustus 2019

a.e willemsen uit schoondijke

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Goes

De service is goed , de kwaliteit van het onderhoud goed. Jammer dat we al weken vooraf een afspraak maken met de verwachting dat als de auto er vroeg is deze rond de middag gereed zal zijn. Wij zijn er om 9 uur 's ochtends en bij navraag rond 12 uur is er nog niets gedaan, snap dat dit kan voorkomen zeker in de vakantie periode maar dat mag beter gecommuniceerd worden.

21 augustus 2019

Rinus de Ridder uit Vlissingen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Goes

gewoon goed !!

21 augustus 2019

Carlos uit Middelburg

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
6 Automotions MB Goes

In verband met de vakantie heeft mn auto een hele week bij de garage gestaan. Toen ik hem kwam ophalen stond hij niet klaar zoals vorige keren en was de binnenkant niet schoongemaakt. Toch een prima voldoende maar net even minder dan ik gewend ben.

21 augustus 2019

Ren uit Goes

  • service3
  • deskundigheid7
10 Automotions MB Terneuzen

Afspraak gemaakt op korte termijn voor reparatie.. Planning voor de week zat eigenlijk al vol maar ben tussendoor toch snel geholpen. Vriendelijk personeel en vakbekwaam

19 augustus 2019

Fabian uit Biervliet

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Automotions MB Terneuzen

vriendelijke en goede service ook wanneer er na aanschaf een probleem op trad. mensen met kennis van zaken. super geholpen en alle problemen verholpen!

18 augustus 2019

Niels uit Terneuzen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
8 Automotions MB Roosendaal

zie boven

14 augustus 2019

Peter uit Roosendaal

  • service8
  • deskundigheid8
9 Automotions MB Terneuzen

Probleem met airconditioning snel en vakkundig verholpen

12 augustus 2019

Dirk uit Terneuzen

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Automotions MB Terneuzen

The follow up to a missed part of the schedule was very quickly taken care of and with no reluctance on the part of the garage. All of the people I dealt with were very welcoming and efficient.

6 augustus 2019

Paul uit Hulst

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Uitstekend! Vooral de manager Nick

24 juli 2019

Dirk Netten uit Terneuzen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

27 juni 2019

Said Duale uit Zuiddorpe

10 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

26 juni 2019

Miranda Brasser uit Hulst

9 Automotions MB Terneuzen

Correct en vriendelijk. Alles binnen de afgesproken tijd

24 juni 2019

Gerard Bun uit Hulst

10 Automotions MB Terneuzen

Snelle en service gerichte oplossing na afkeuring

20 juni 2019

Ronnie Waal de uit Terneuzen

8 Automotions MB Terneuzen

Vriendelijk geholpen

20 juni 2019

Ben Roeland uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

Service met een 10+

20 juni 2019

E. uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 juni 2019

B. Cok uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

Goed

18 juni 2019

Sjoerd De graaf uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

Goed

18 juni 2019

Sjoerd De graaf uit Terneuzen

9 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

11 juni 2019

J.W. van den Akker uit Terneuzen

8 Automotions MB Terneuzen

Prima

3 juni 2019

Fons Buijs uit Roosendaal

9 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

23 mei 2019

Jan Provoost uit Walsoorden

10 Automotions MB Terneuzen

Alleen maar goede ervaringen.

22 mei 2019

M.P. van Kalmthout uit Kloosterzande

10 Automotions MB Terneuzen

Vriendelijk onthaal met een persoonlijke toets en een bereidheid voor een goede hulp en vaardigheid. Een vraag voor een leenauto of het brengen en ophalen aan huis. Bij eventuele langer werkzaamheden een telefoontje met de uitleg wat daar de reden van is. daarbij ook de vraag of er een leenauto verder nodig is. Dat vind ik een geweldige service dat eigenlijk genomineerd zou moeten worden met een tienplus.

22 mei 2019

Benny de Lavoir uit Terneuzen

9 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

16 mei 2019

Jan Kerckhoven van uit Kloosterzande

10 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

15 mei 2019

anoniem uit Hoogerheide

8 Automotions MB Terneuzen

ik ervaar dit als heel prettig samenwerken.Medewerkers staan altijd klaar,zijn behulpzaam en erg vriendelijk! Zijn klant voor zowel onze bedrijfsauto`s als onze personenauto naar volle tevredenheid.

15 mei 2019

lia wagenaer/Zonwering Petribi vof uit Hulst

10 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

14 mei 2019

Johnny Meeusen uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

altijd vriendelijke ontvangst en snel aandacht voor de reden van het bezoek. Goede service en snelle afhandeling.

10 mei 2019

Dick Schriek uit Terneuzen

9 Automotions MB Terneuzen

Snel en goed werk. En goede informatie van voertuig.

1 mei 2019

Sindy Van bogaert uit Vogelwaarde

10 Automotions MB Terneuzen

Hierbij wil ik Mercedes Terneuzen hartelijk bedanken voor de goede , deskundige en vlotte behandeling van de aanpak van mijn Mercedes. nogmaals mijn hartelijke dank

29 april 2019

Jan van der Maale uit Hoek

8 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

26 april 2019

N.A. de Vin-v.d.Tol uit TERNEUZEN

10 Automotions MB Terneuzen

Uitstekende service, zeer klant gericht

25 april 2019

Jan van Nieuwenhuijzen uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

24 april 2019

Rene Boddaert uit Vlissingen

10 Automotions MB Terneuzen

Prima service van begin tot einde.

24 april 2019

Marc Dhooge uit Zuiddorpe

9 Automotions MB Terneuzen

Prima service zoals je mag verwachten van een Mercedes garage.

23 april 2019

Michel Roos uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

17 april 2019

Grace Vervaet uit Axel

8 Automotions MB Terneuzen

Goed

17 april 2019

Fons Buijs uit Roosendaal

9 Automotions MB Terneuzen

Goede service en klant vriendelijk we zijn zeer te vrede. Auto werd netjes na onderhoud terug gebracht.

16 april 2019

Jacco Wullems uit Terneuzen

8 Automotions MB Terneuzen

ik vond de reparatie van de schakelaar van mijn deurreparatie links voor behoorlijk aan de prijs 276,00 euro

16 april 2019

Paul Boddaert uit Philippine

9 Automotions MB Terneuzen

Tot nu toe is en wordt alles in goed overleg uitgevoerd.

15 april 2019

Krijn Van der Bent uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

Vriendelijk personeel en goede service. Fantastisch!!!

10 april 2019

Sjoerd De graaf uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

Ervaringen zijn erg goed!

10 april 2019

E.N. Lauret uit Sas van gent

10 Automotions MB Terneuzen

Mijn Mercedes-Benz dealer in Zeeuws-Vlaanderen wat een service en kennis!!!

4 april 2019

JD uit

9 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

2 april 2019

Bram Koster uit Koewacht

8 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

1 april 2019

anoniem uit

9 Automotions MB Terneuzen

Het (kleine) defect is snel en vakkundig verholpen, Mercedes Terneuzen stond meteen klaar. Goede service !

24 maart 2019

Bernard Mol uit Sluis

9 Automotions MB Terneuzen

Zeer goede en kundige service

13 maart 2019

Jan Van Nieuwenhuijzen uit Terneuzen

9 Automotions MB Terneuzen

TOP Bedrijf!

13 maart 2019

Said Duale uit Amersfoort

9 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

9 maart 2019

Paul van Kouteren uit 4542LA

7 Automotions MB Terneuzen

middag. na bandenwissel trekt de auto erg naar rechts. er is niet uitgelijnd. dit stond nu niet op de factuur maar verleden keer wel en ook toen niet gedaan helaas. de persoon die de auto bracht had g.s.m. nummer doorgegeven om door te geven of de auto klaar was. dit is vervolgens naar g.s.m. eigenaar doorgegeven zodat zij onnodig lang wachtte in terneuzen. uitlijnen oplossen ?

6 maart 2019

jjs bakker uit breskens

10 Automotions MB Terneuzen

Wat betreft mijn APK keuring van mijn auto is alles correct afgewikkeld.

5 maart 2019

Paul Boddaert uit Philippine

9 Automotions MB Terneuzen

Prima

3 maart 2019

Henk Kastelein uit Terneuzen

9 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

3 februari 2019

Gustaaf Henderieckx uit Terneuzen

10 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

31 januari 2019

Henk Makel uit Oostburg

10 Automotions MB Terneuzen

Al meerdere malen in de garage geweest en het is gewoon goed, vriendelijk en deskundig

24 januari 2019

H V hoeve uit Biervliet

9 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

21 januari 2019

Theo De bakker uit Oostburg

6 Automotions MB Terneuzen

Mijn Mercedes A160 van nog geen twee jaar oud heeft onderhoud gehad. Kosten waren zo\'n 500,- terwijl er niets aan de hand was. Ik vind dit schandalig veel voor een auto die net 10.000 km op de teller heeft staan.

17 januari 2019

Davy van Daalen uit Hulst

9 Automotions MB Terneuzen

prima

16 januari 2019

danny vlaeminck uit St-jansteen

8 Automotions MB Terneuzen

tevreden klant

15 januari 2019

Wed. C. van Nieulande uit koewact

10 Automotions MB Terneuzen

Zeer goed

14 januari 2019

Paola Anbar uit Philippine

10 Automotions MB Terneuzen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

8 januari 2019

Grace Vervaet-Lammerts van Bueren uit Axel

10 Automotions MB Terneuzen

Zeer snelle vlotte werking. Staan altijd klaar voor prijs bewuste oplossingen. Super tevreden.

31 december 2018

Sindy Van bogaert uit Vogelwaarde

10 Automotions MB Terneuzen

goede ervaring met opleggen winterbanden

28 december 2018

Paul Boddaert uit Philippine

10 Automotions MB Terneuzen

Snel geregeld! Staan altijd voor je klaar.

28 december 2018

J. uit

    Personenwagens Bestelwagens Trucks Smart